Jump to content

Demper til 6.5


corvus

Recommended Posts

er ikke oppdatert overhode!!

 

jeg ønsker tips om en effektiv, lett og kort demper. Har skjønt at det har skjedd en utvikling de siste årene. Finnes det dempere i titan, som går bakover mot skjeftet og følgelig ikke bygger nevneverdig foran munningen?

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

skjønner ikke teleskopfunksjonen på a-tec, er dette for å ha muligheten til å bygge på siden?

 

takker for innspill, det begynner å demre og fornemmelsen av en konkret plan er i ferd m å se dagens lys!

 

ø.

med en demper som bygger bakover mot kassa(teleskopdemper) flytter du tyngdepunktet bakover( i forhold til andre versjoner som bare bygger frem) ,slipper at børsa blir lang som ett ondt h... når du bærer den på jakt. sikkert flere som har innspill....

Link to comment
Share on other sites

Det er en dansk demper som også kan være aktuell for deg. Mener den selges av bla. jakt og friluft.

 

Hvis det ikke er S&L Hardcore du snakker om, så er det sannsynligvis denne:

 

http://sai.dk/sai-rifle-suppressors.php

 

Har SAI Compact Light til min Tikka T3 Light, og er godt fornøyd med den (men så har ikke jeg rare dempererfaringen heller da). Den bygger lite på løpet, under 10 cm, og den demper nok til at jeg synes den var et godt kjøp.

 

Edit: Kjøpte min fra Magne Landrø.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...