Jump to content

Anorakk: Trenger hjelp til å finne en anorakk


Frost

Recommended Posts

For mange år siden kjøpte jeg en anorakk hos Magasinet.no, som jeg nå har mistet (x’n stakk av med den). Nå har jeg lenge prøvd å få tak i en ny lik en, men finner de ingen plass på nett.

 

Beskrivelse:

*Anorakken var av tykk kvalitetsbomull, og man fikk dem i forskjellige typer kamo.

*Den hadde en stor lomme på brystet over midjestrikken.

*Innbiller meg at disse anorakkene var fra overskuddslager fra ett eller annet forsvar i Europa. De var så vidt jeg husket fra Belgia, men er ikke skråsikker på det.

*Bilde:

21mai6v.jpg

Kanskje ikke verdens beste beskrivelse og bilde, men er der noen her som skjønner hvilken anorakk jeg leter etter og kan hjelpe meg å finne ett nettsted e.l. der disse er i salg, så er jeg veldig takknemmelig.

Link to comment
Share on other sites

Takker for gode tips angående anorakk. Det er nok ikke noen av disse som er lik den jeg leter etter, men dere har gitt meg gode tips og flere valgmuligheter om hvor jeg kan få kjøpt en noenlunde lik en.

Skal avvente litt til før jeg kjøper ny, i tilfelle jeg finner en slik som jeg hadde. Så jeg er fremdeles mottakelig for tips :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...