Jump to content

Kniven - Høvdingen


Mauser68

Recommended Posts

Då har eg kosa meg litt i kveldsstunder med ein kniv som eg lagar. Eg har valgt å kalle den for Høvdingen, då den er laga av far til HB her inne, og han blei omtalt som Høvdingen, og det er ein sprek mann på rundt 90 år, og han driv den dag i dag med å smir knivblad.

Eg kjøpte eit blad og fekk eit blad med på kjøpet, på grunn av at det var ein liten feil på det. Knivbladet er ikkje perfekt, og har eit par kosmetiske feil, men eg kjøpte ikkje av den grunn at det skulle være det heller, det var meir fordi eg blei enormt imponert over prestasjonene til den mannen. Klarar eg å smi sånne knivblad når eg er 90, så blir eg mektig imponert. :)

 

Vel, eg tok desverre ikkje så mykje bilder av prosjektet i starten, og det blei helst middelmådige bilder med mobilen, og litt redigering i etterkant, men det får så væra. Skaftet er laga av lønneknute, eller i den varianten dei kaller Birdeyemaple oversjøs, eit knallhardt materiale med mykje flott liv i. Eg har laga eit knippe med knivar før, men aldri sydd slire til dei, då eg har eit godt utvalg i gamle slirer, som eg tilpassar knivan til.

Det skal eg ikkje gjera denne gongen, no skal eg sy slire sjølv også, til denne her iallefall. Oppdateringar kjem framover når eg begynner med slirearbeidet..

 

Her er iallefall Høvdingen. :)

 

Hovdingen9.jpg

 

Hovdingen8.jpg

 

Hovdingen1.jpg

 

Hovdingen2.jpg

 

Hovdingen3.jpg

 

Hovdingen4.jpg

 

Hovdingen5.jpg

 

Hovdingen6.jpg

 

Hovdingen7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Takk for det Hvamsing. Når det gjeld fargen, så er dette fargen på treverket sånn som det er, med unntak av at eg har satt det inn med blanding av kokt linolje og terpentin. Desverre så er dette bilder tatt med mobilen og i etterkant så kjørte eg ein autolevel på dei i Photoshop, så dei er blitt ein liten tanke mørkere enn det som dei er orginalt, men det er eit flott skaftemne, med flott farge og masse liv. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

He, he, Egil, reknar med at det blir kombinert stas og brukskniv, må sei eg er fonøygd med resultatet so langt, knivbladet er bra laga og ikkje problem å få skikkelig kvasst, og skaftemnet er prima vare av lønnenute.

Einaste minuset er at eg har aldrig laga ei slire frå botnen av sjølv, kun brukt ferdigslirer som eg har ein drøss av..

Men tenkte at denne skulle eg lage 100% sjølv, og eg må nok sikkert belage meg på eit par lærpløser som er spikra opp på verkstedveggen, før den er ferdig og eg er fornøyd.. Har ingen marsvin her, men eit par kaniner eg kan ta for meg, til våren.. Eg har varsla ungene her, at hvis ikkje dei klarer å mate kaninene, so skal eg mate dei med kaniner, merkelig kor samarbeidsvillige dei er med matinga for tida.. :mrgreen:

 

Du får gjere det Halvor, håpar at den er ferdig til eg fer forbi deg neste gong. :)

Link to comment
Share on other sites

Fin kniv, Mauser68 :)

Jeg gruer meg også til sliremakeriet.

Holder på å gjøre ferdig kniven Vinternatt.

Har tidligere laget kniven Ild og is som er gave til samboeren (navnforklaring finnes her).

Tenkte jeg skulle øve på Vinternattsliren før jeg begir meg på sliren til Ild og is

Det finnes imidlertid hjelp der ute, jeg ønsker å tipse deg om et par nyttige sliresømkilder:

 

Her finnes det en god beskrivelse av hvordan man lager en Voldbakkenslire:

http://www.britishblades.com/forums/showthread.php?22249-Scandi-Sheaths-My-Way

 

Og her finnes en oppskrift på en "svensk" slire:

Sy en läderslida

 

Må vel snart manne meg opp og begynne med søm :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...