Jump to content

Hei alle sammen!


Dani

Recommended Posts

Nå bor ikke jeg i Norge, men er der flere ganger i året, og trives veldig godt i Norge. Selv om dere er håpløse å reise på tur med, :mrgreen:

 

Har vært innom skytemiljøet i Oslo og finner det en smule trist at det skal være så mange restriskjoner på skytemiljøet som jeg har fått inntrykk av at det er!?

 

Født og oppvokst i Frankrike, men bor i USA. Så dere får overleve med at at språket mitt kansje ikke er det beste, men har disse rare tegnene dere bruker, å ø æ, takket være Apple. Det er ikke så lett å holde styr på så mange språk.

 

Grunnen til at jeg nå endelig registrerte meg var at jeg syntes det hadde vært kjekt å bli kjent med flere koseliger hoder i Oslo området.

 

Ha en fin kveld. ( Hørte rykter om kaldt vær i Oslo idag.. her i Arizona er det 40c grader )

Link to comment
Share on other sites

Heisann! Jeg er vant til å være "under ild" i blant, men begynner å bli litt "mør" etter først å ha blitt ønsket velkommen som fersking pr. 17/9 i år, og etterpå har snust på mye hyggelige folk og artig lesing - og så opplever jeg i dag at jeg etter ørten påloggingsforsøk og noen kodesilinger får slippe inn i "varmen" igjen. Kanskje. Jeg skjønner at det var en uoverilt brøler å tre inn på chat'n som Easy Rider, og ber overmåte om unnskyldning. Men det var et artig og forfriskende møte med enn trivelig gjeng de par minuttene jeg var der. En riktig kruttsterk og behøvelig formiddagskaffe med dere. Jeg synes chat'n er en genial møteplass, og håper at et tankeløst alias ikke trenger å "hevnes" hver jeg jeg får trede inn blant dere. Kanskje. Med vennligste hilsen Frost06.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...