Dani Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Nå bor ikke jeg i Norge, men er der flere ganger i året, og trives veldig godt i Norge. Selv om dere er håpløse å reise på tur med, Har vært innom skytemiljøet i Oslo og finner det en smule trist at det skal være så mange restriskjoner på skytemiljøet som jeg har fått inntrykk av at det er!? Født og oppvokst i Frankrike, men bor i USA. Så dere får overleve med at at språket mitt kansje ikke er det beste, men har disse rare tegnene dere bruker, å ø æ, takket være Apple. Det er ikke så lett å holde styr på så mange språk. Grunnen til at jeg nå endelig registrerte meg var at jeg syntes det hadde vært kjekt å bli kjent med flere koseliger hoder i Oslo området. Ha en fin kveld. ( Hørte rykter om kaldt vær i Oslo idag.. her i Arizona er det 40c grader ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen deluxe Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Velkommen skal du være Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeT|Us Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Velkommen til forumet Dani! Språket ditt er ypperlig. Håper du kommer til å trives her inne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Velkommen Dani! Språket ditt er bedre enn språket til halvparten av oss her på Kammeret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skautussa Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Velkommen i inn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Velkommen! Du må besøke chatten vår også, raskeste måte å bli kjent med folket her inne på! http://chat.ilatad.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ko-stens Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Velkommen Dani! Språket ditt er bedre enn språket til halvparten av oss her på Kammeret Bare halvparten??? Tre fjerdedeler tenker jeg! Gremmes av å måtte tolke haugevis med innlegg... Artig med medlemmer fra andre land og! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billingsley Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Velkommen til forumet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frost06 Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Heisann! Jeg er vant til å være "under ild" i blant, men begynner å bli litt "mør" etter først å ha blitt ønsket velkommen som fersking pr. 17/9 i år, og etterpå har snust på mye hyggelige folk og artig lesing - og så opplever jeg i dag at jeg etter ørten påloggingsforsøk og noen kodesilinger får slippe inn i "varmen" igjen. Kanskje. Jeg skjønner at det var en uoverilt brøler å tre inn på chat'n som Easy Rider, og ber overmåte om unnskyldning. Men det var et artig og forfriskende møte med enn trivelig gjeng de par minuttene jeg var der. En riktig kruttsterk og behøvelig formiddagskaffe med dere. Jeg synes chat'n er en genial møteplass, og håper at et tankeløst alias ikke trenger å "hevnes" hver jeg jeg får trede inn blant dere. Kanskje. Med vennligste hilsen Frost06. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts