Jump to content

Etterlysning, frukttrær kjøpes.


Guest graahund

Recommended Posts

Guest graahund

Jeg er på jakt etter frukttrær til min produksjon av trekopper ol. Særlig glassepletre/transparang pæretre plomme og epletrær ellers. Ellers er brisk/einer og av stor intresse. Transparangen har en gyllenbrun/rød kjærne som gir utrolig flotte trekopper i kombinasjon med den hvite ytterveden. Ellers er alt av intresse. Har du/dere tengt og kappe ned noe lignende i hagen i fremtiden så gi meg et hint. Jeg kjøper det. Har nå dreid en kopp av transparang i gave til en venn i Sverige og den ble helt nydelig. Skal legge ut bilder etterhvert. Ikke glem meg da :!::D:D

 

NB Dette er ikke næring, men hobby på lik linje med det andre vi driver med her inne.

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Svartor av interesse? skjelden ellers i landet men her er den ugras...

 

Svartor er fine greier, er helt klart intresert. Er ei uke på hjortejakrt nå, men tar kontakt med deg når jeg er tilbake, :D Takker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er på jakt etter frukttrær til min produksjon av trekopper ol. Særlig glassepletre/transparang pæretre plomme og epletrær ellers. Ellers er brisk/einer og av stor intresse. Transparangen har en gyllenbrun/rød kjærne som gir utrolig flotte trekopper i kombinasjon med den hvite ytterveden. Ellers er alt av intresse. Har du/dere tengt og kappe ned noe lignende i hagen i fremtiden så gi meg et hint. Jeg kjøper det. Har nå dreid en kopp av transparang i gave til en venn i Sverige og den ble helt nydelig. Skal legge ut bilder etterhvert. Ikke glem meg da :!::D:D

 

NB Dette er ikke næring, men hobby på lik linje med det andre vi driver med her inne.

 

Hei graahund, jeg har ryddet trasè til en ny traktorveg å måtte i den forbindelse fjerne to einere. Har spart på rotstokkene da de var mellom 10 - 20cm i dia og nesten kvistfrie. Har fire stokker av ca 1,5 meter lengde. Ta kontakt på PM ved interesse.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest graahund

Jeg har fått svar fra fler av dere om at dere har trevirke som kan avhendes. Men siden har jeg ikke hørt noe, og joda foresten fikk ei fin pakke fra postnr 9000 ett ellerannet. Har også avtale med ett medlem fra Elverum og ett fra Ulefoss. Men skulle alikevel likt og fått kontakt med resten av dere. Gi et livstegn da vel :!::!:

 

Nb. se annonse under salg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...