Wadcutter Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Gjøvik PK ved Praktiskgruppa inviterer til Level II Rifle den 11 Oktober på Reviholen skytebane. Invitasjon kan ses her! Edit: Takk til Børselars som stiller som sponsor. Her blir det fine premier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beerman Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Jeg er påmeldt! Det har vert ganske mange påmeldte på kort tid, så om du har lyst til å være med kan det lønne seg å melde seg på isteden for å sitte og gnu alt for lenge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MMY Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Også påmeldt Ser frem til stevne på det sentrale østlandet igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sniper-two Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 også midt i elg jakta....tsk tsk tsk Ronny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking68 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Gleder meg, bra Gjøvik er på "banen" igjen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ammoT Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Det er fortsatt plasser igjen, kan også skryte av å ha fått med flere sponsorer (rett og slett morsomt å arrangere stevner med et slikt oppbud av sponsorer, også på et lite level 2 midt i elgjakta og greier da) TUSEN TAKK! Børselars AS Jaktpartner AS Practac/Capsicum Solutions Jakt & Friluft Arendal Invitasjon: http://sites.google.com/site/praktisksk ... nvitations Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ammoT Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Enda ett par ledige plasser, så om noen har kjempelyst men ikke rukket å si ifra så er muligheten tilstede om vi strekker fristen bittelitt lenger Passer også på å takke Sandnes Arms DA som er blitt med å sponse de og! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Federal86 Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Jeg og 3 andre kommer da som tilskuere. Skulle gjerne vært med å skyte men har ikke kjøpt meg praktisk rifle ennå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenny Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Da låner du en... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 mumle mumle, lade ammo, mumle, ikkeno penger igjen i kassa til flere startkontigenter denne høste, mumle, skaffe seg en jobb med anstendig lønn.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SimenMS Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Takk for en fin dag på Gjøvik med morsomme stager. Synd at oppmøtet ikke ble bedre, veldig bra at det blir arrangert riflestevner! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Federal86 Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Var vel litt uheldig med været opp i der i dag. Men imponerende med såpass mange sponsorer på et såpass lite stevne. Mye god stemning å kjappe kommentarer. Jeg kommer garantert på et slik stevne etter at rifla er i boks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edge40s&w Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Vil takke alle som hadde tid til å ta turen til Gjøvik i dag så vi fikk et lite riflestevne i ny snøn. Å en takk til de som har brukt tid å dager til å hjulpet til så det ble et stevne. Å til de som har vert med å sponset oss i rev bingen. Å det blir sikert en ny sjans til neste år. Ronny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts