Jump to content

Armstech SMIR, Browning BAR custombygg


Mullins

Recommended Posts

http://www.armstechltd.com/products.php?id=smir_rifle

 

http://www.youtube.com/user/PaladinPres ... MgtEnEvSJk

 

 

Har kommet over noe informasjon om denne rifla og dette er en halvautomat som fungerer veldig bra, og skulle vært artig å bygd en Bar på selv herover med tilgjengelige komponenter .

 

Enkelt bygg igrunn, en god låskasse med bra deler som monteres på.

Link to comment
Share on other sites

Pokker ta Mullins,hjerne virksomheten formlig eksploderte.

Her kan det bli noe å henge fingrene i til vinteren, da FNAR er utenfor rekkevidde.

Har en brukt Short Trac på hånda (308).Pipes om til 260 Rem :idea:

Mulig stokk kan bli et problem, skal jaggu meg bruke litt tid på å sjekke dette.

 

Morten

Link to comment
Share on other sites

Stokken Armstech bruker er MCM A2, leter etter rimeligere atl. Hvis A2 stokken er eneste alt. må jeg se etter billigere "slakteoffer" enn nevnte Short Trac hvis dette skal realiseres, men det rykker skikkelig i MÅ HA nerva :twisted: .

 

Morten

Link to comment
Share on other sites

Leser at de har bygd om magsinbrønn til å ta browning Bar magasin, men spec ops har brukt den bla i Bosnia, Somalia og andre steder, og noen av gutta her i landet har sikkert prøvd den mens de har vært på trening utaskjærs.

 

Ikke den første custom BAr jeg har kommet over, Jack Lott bygde om en BAr til å bruke . 458 Win Mag . Men den artikkelen har jeg ikke lykkes med å finne ennå.

 

Long throatet og kunne bruke 190 ,200, 220 SMK, da er det en effektiv sak det her .

 

Langholdsrifle det her, skyte mye og har lite rekyl å bli sliten av i lengden .

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker en BAR 2 til storviltjakt cal: 338 WM med et spesiallaget tommelhullskjefte og dette er mekanismer som spiser all slags ammo og aldri fung.feil . Pressisjonen i min er meget bra faktisk med alle typer kuler jeg har forsøkt i 225 -250 og 275 grain. selv om 250 g Swift er mitt førstevalg.

Hengsla bunnbeslag med løst magasin har jo alle så det er ikke vanskelig og få tak i .

Men jeg kunne tenkt meg og også hatt innsats for løst magasin for 6-8 skudd jeg , noen som vet hvor det kan skaffes :?:

Link to comment
Share on other sites

Rifla Major Bandasje skyter med i videosnutten har standard underbeslag\magasin.

FNAR derimot tar AR type magasiner, denne har også to delt stokk.

Bell-Carlson har to delt stokk i Cabelite serien til B.Bar, alle låskasselengder, grubble grubble,,,,, denne må det jo være mulig å fikse på, kolbeforhøyer,beddemasse og et mer distingt pistolgrep . Lurer på om ikke vinterens hobby prosjekt begynner å ta form, ihvertfall inne i hode :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...