Sniper-Arne Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 Lurer på hva slags oppfatning folk her inne har med kundeservice fra Schultz & Larsen. Det er mulig jeg har hatt uflaks, men har flere ganger sendt mail direkte til Schultz & Larsen med spørsmål vedr. deres rifler og spørsmål ang. bla. sluttstykker, stokker og piper. Jeg har ALDRI fått svar på noen av dem. Jeg har også sendt pm til ignorant her på forumet uten å få svar på de samme spørsmålene. Hadde vært artig om han kunne svare på hvorfor de har så elendig kundesupport. Han som er direktør for firmaet burde ha noen tanker om hvordan de ønsker å fremstå for forbrukeren og hvilken hjelp de ønsker å yte. Riflene får topp karakter av meg men kundesupport, stryk. Jakt & Friluft derimot har svart meg kjapt og greit og vært veldig imøtekommende, men de kan jo ikke svare på alt heller..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
358 Win Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 Samme inntrykk har jeg . Har blitt lovet bilder av en helstokkrifle med spesiellt fint treverk på 2 messer nå av sjefen sjøl , men har ikke hørt en dritt så nå ender det med en Sauer eller custombygg. Blir rett og slett forbannet når folk står å juger meg rett opp i trynet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulf Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 Er Ignorant direktør for Schultz&Larsen? Hm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.O.N Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 Sente også en mail til Schultz & Larsen engang, og fikk aldri svar. Slikt er irriterende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper-Arne Posted August 1, 2009 Author Share Posted August 1, 2009 I dagens marked kan man undre seg om de ikke hadde tjent mer på å være litt mer imøtekommende ift. kundene. Skulle tro at de selger såpass mange rifler at de kunne ta seg rå til å pålegge en av de ansatte til å sette av 1 time pr. dag til å svare på mail, eller følge opp ting som sjefen selv har lovet bort. Ting som kommer fram i denne tråden er jo ikke utelukkende god reklame ser det ut til. Jeg er ikke ute etter å drive svertekampanje, men jeg er ikke ovverasket at andre har samme erfaring som meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Har en kompis i USA, som også var DYPT skuffet over servicen fra S&L. Han hadde også prøvd å få tak i dem flere ganger, uten hell.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Ikke bra, ikke bra! Og jeg som hadde tenkt å selge Blaser`n for å kjøpe meg en skikkelig fin S&L!! Men siden det er så vanskelig å få tak i dem så.... Kødda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vingemutteren Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Seriøst, er det ikke det enkelte lands importør som skal være kontaktleddet mellom kunde og fabrikk? Ja med untak av det Ignorant selv har lovet bort på messer etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.