Jump to content

Schultz & Larsen og kundeservice


Sniper-Arne

Recommended Posts

Lurer på hva slags oppfatning folk her inne har med kundeservice fra Schultz & Larsen.

 

Det er mulig jeg har hatt uflaks, men har flere ganger sendt mail direkte til Schultz & Larsen med spørsmål vedr. deres rifler og spørsmål ang. bla. sluttstykker, stokker og piper. Jeg har ALDRI fått svar på noen av dem. Jeg har også sendt pm til ignorant her på forumet uten å få svar på de samme spørsmålene. Hadde vært artig om han kunne svare på hvorfor de har så elendig kundesupport. Han som er direktør for firmaet burde ha noen tanker om hvordan de ønsker å fremstå for forbrukeren og hvilken hjelp de ønsker å yte. Riflene får topp karakter av meg men kundesupport, stryk.

 

Jakt & Friluft derimot har svart meg kjapt og greit og vært veldig imøtekommende, men de kan jo ikke svare på alt heller.....

Link to comment
Share on other sites

Samme inntrykk har jeg . Har blitt lovet bilder av en helstokkrifle med spesiellt fint treverk på 2 messer nå av sjefen sjøl , men har ikke hørt en dritt så nå ender det med en Sauer eller custombygg. Blir rett og slett forbannet når folk står å juger meg rett opp i trynet

Link to comment
Share on other sites

I dagens marked kan man undre seg om de ikke hadde tjent mer på å være litt mer imøtekommende ift. kundene. Skulle tro at de selger såpass mange rifler at de kunne ta seg rå til å pålegge en av de ansatte til å sette av 1 time pr. dag til å svare på mail, eller følge opp ting som sjefen selv har lovet bort. Ting som kommer fram i denne tråden er jo ikke utelukkende god reklame ser det ut til. Jeg er ikke ute etter å drive svertekampanje, men jeg er ikke ovverasket at andre har samme erfaring som meg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...