Jump to content

Sarpsborg Våpen ranet


PPC-skytter'n

Recommended Posts

Jævlig surt, det er sånne ting som ofte slår tilbake på oss våpeneiere ved at man innfører strenger regler. :cry:

 

 

Endret av Bruker til noe mer politisk korrekt :wink:

Det er min personlige mening at loven skulle være tilrettelagt for at det man kan kalle 'utsatte yrker' fikk tilgang til nødvendig verktøy til selvforsvar i forhold til loven om Nødverge og Nødrett.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Så i lokalavisa i sarsborjg at fluktbilen ble funnet ved en MCklubb..... :shock:

 

Ikke legg så mye i det! Night Hawks er en hyggelig MC klubb, undrer om ikke formannen er medlem av dette forumet. Journalister kaster seg selfølgelig over slikt, uten å nevne at stedet ligger "i le", og derfor er egnet til å dumpe både bil og skyld.

 

...men man vet jo aldrig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke spøke med slikt, og når en ser folk på TV, som en har snakka med og handla med og som forteller at "vi så revolveren var ladd" - da er det for en gangs skyld en fagmann som snakker på TV!

 

All sympati til Sarpsborg Våpen, dem så ut til å ha beina på jorda, og jeg håper ikke opplevelsen setter varige spor.

 

Til han som hadde sigline om "innehavere av våpenbutikker" osv, joa, all sympati, og joa det er en kjent sak at akkurat våpenbutikker sjelden eller aldri blir ranet, av lett forståelige årsaker - men akkurat DEN modellen får vi neppe gjennomslag for her i landet! (ikke tror jeg innehaveren vil slå på stortromma for det heller....)

Link to comment
Share on other sites

Huff da, det finnes desverre slike her i Norge også. Antar de kommer til og fange ham relativt kjapt, der er jo ikke akkurat så ofte noe så åpenlyst skjer i Norge.

 

Håper dette ikke fører til noen håpløse restriksjoner nå da.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...