Jump to content

Kjøpe Accustrut til Mini-14, flere som skal ha?


viper_block_50

Recommended Posts

Jeg er i ferd med å bestille meg en Accustrut til min Mini-14 http://www.accu-strut.com/

 

Er det flere her som skal gjøre det samme så kanskje vi skulle slå oss sammen og presse litt pris?

 

Svar her eller send PM om det er interesse, jeg venter til litt ut i uken før jeg sender bestilling om jeg ikke får svar i denne tråden og det er flere som vil være med.

Link to comment
Share on other sites

@viper_block_50: Ikke for å være gledesdreper og "kjipest i klassen", for jeg kunne selv tenkt meg ett stk accu-strut, men har du hørt med de om de selger/sender til Norge..? Snublet over denne tråden i et annet forum, så det er derfor jeg lurer....

Link to comment
Share on other sites

Du er på ingen måte noen gledesdreper :)

 

Det er tatt hensyn til, her er det Jetcarrier som hjelper og har sjekket at de vil levere til Jetcarrier sin adresse. Så det er ikke noe problem :)

 

For ja de sender ikke ut av USA men bare til USA adresser men der er jo Jetcarrier genial.

Link to comment
Share on other sites

@ viper_block_50: Jeg avventer litt. Er i utlandet for tiden og sitter ikke med endelig returdato til Norge enda. Syns det er litt upraktisk å bestille ting og tang når jeg ikke har mulighet å hente post, om du skjønner. Jeg følger med på tråden, og om det skulle vise seg at jeg kommer meg hjemmover snart, så tar jeg kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg har også lurt på å kjøpe en. Kanskje jeg skulle hive meg på denne bestillingen.

Hvordan har du tenkt til å gjøre det. Skal jeg betale på forhånd? Når skal du bestille?

 

Eller har du kanskje allerede bestilt?

 

Ha en fin kveld

:P

Link to comment
Share on other sites

Hei morten0!

Nei det er ikke bestilt ennå.

 

Jeg har ventet tom i dag og lagd meg ei liste over de som vil bestille og den er mye større enn jeg hadde trodd :)

 

Sender ut en mail eller PM i løpet av helgen med et forslag til hvordan vi løser det, skal jeg sette deg på den listen? Helt uforpliktende så langt.

 

Jeg kontakter selskapet i USA i neste uke og pruter litt og får en endelig pris som de som står på listen vil få. Er vi alle enige da så bestiller vi så fort vi har fått endelig pris.

 

Jeg vil ikke legge ut for noen men vi skal alle være enige om pris før jeg vil ta imot noen penger, evt at vi betaler direkte til selger, dette kommer an på hva selger i USA forlanger. IKke sikkert de vil ta imot betalinger fra mange på en ordre, blir vel litt mye styr for de det vil jeg tro.

 

Men mer info kommer i løpet av helgen nå er senga neste etter ei lang uke :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter på svar fra selger, jeg har fått svar på første mail dit og at de skal komme tilbake med et tilbud siden vi er flere så jeg venter på det. Får gi de et par dager ut i neste uke før jeg evt purrer :)

 

Derfor har jeg også drøyd litt med å sende ut lovt infomail da det kan være greit å vite total pris før vi diskuterer oss i mellom hvordan vi løser dette rent praktisk med betaling osv.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte meg en accustrut ifjor, da Minin min spredde som ei hagle på 100metern.

Effekten var ganske stor, har nå en spredning på ca 10-20cm, litt avhengig av ammo.

Veldig bra sak som har min varmeste anbefaling !

 

10-20 cm? mener du cm eller mm?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...