Jump to content

Jegertrap stevne


682 Gold

Recommended Posts

Da var stevnet vel i havn, og selv om vind og ein kranglete utkastermaskin prøvde seg så gikk stevnet bra.

Bra fremmøte gleder arrangørene :D og gledelig er de at der er deltagere fra mange klubber både i rogaland og hordaland.(tror faktisk de var fra 10 forskellige klubber)

Resultatlista finner du her:

http://www.kjfnf.no/1041/Side.aspx

Takker for fremmøte og alle smilende hyggelige folk, flott og arr,stevner for sånne deltakere :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Åpent 50 skudds jegertrap stevne.

 

Karmøy JFNF har på ny glede av å invitere til åpent 50 skudds jegertrap stevne med finale. søndag 27.04.08 .

Påmelding fra 10.00 til 12.00. Det skytes etter NJFF sine regler , med 1/3 premier i hver klasse. På meldings sum kr 180 kr eksklusive skudd.

De av dere som ønsker transport fra Skudenes ferjen kan ta kontakt , så skal vi sende noen ned for å hente dere.

 

Spre denne meldingen til alle dere vet skyter leirduer å ta dem med til Karmøy .

 

Kontaktperson: Amund Hiksdal tlf 90964406.

 

Ps ! Husk jegertrap stevne i vindafjord lørdag 26.04.08

Link to comment
Share on other sites

NB ! Vindafjord jff arr, 50 skudds Jegertrapstevne lørdag 26 April,( banen ligger på fikse der som riflebanen ligger.)

Påmeld er 10-12. Skyter etter Njff`s reglement og der vil bli 1/3 premiering.

Dette er første jegertrapstevnet de arr. overhode. Ny og flott bane har de laget, de skal bli topp og prøve den.

Håper der er noen som tar turen inn dit på lørdagen..

(karmøy stiller med 8 mann) kjempeflott med ny bane og reise til :)

_________________

Link to comment
Share on other sites

Vindafjord sin nettside ser ikkje ut til å vera allverden enno. Rekna med du var der lørdag, så kordan var den bana? Og vinnar etc. frå det du kan huska?

 

De stemmer at eg var der :D selfølgelig , nei er ikkje allverden hjemmesiden deres men har spurt etter resultatlista fra de så legger den ut når eg får noe. kjempeflott bane noe av de berdre eg har skutt på desverre er de litt vind utsatte og har ein gammel kastemaskin så der blei noen "merkelige" duer til tider så resultatene tok ikkje heilt av men sånn noenlunde blei de. Uansett kjempeflott med skikkelig matstell og greie folk, frista til og komme tilbake dit.

 

Husker ikkje akkurat men de tre første blei noe sånn:

1. Jon Kvilhaugsvik Karmøy jfnf Stevnevinner

2. Svein Erik Yrkje Karmøy jfnf

3. Harald Johansen Karmøy jfnf

 

Legger ut listen så snart eg får den.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Velkommen til Jegertrapstevne i Egersund.

Eigersund jff inviterer til stevne , lørdag den, 14. juni på vårt anlegg på Øygrei. Skyter etter NJFF sitt reglement og med 1/3 premiering. Følg skilting fra rv42.

•Lørdag 14. juni

•Påmelding kl. 10 –12

•50 skudds stevne

•Egen press double skyting

•Åpen ”pølsekiosk”

•Påmelding: Kr. 180 (uten skudd)Kontaktperson: Espen Myklebust, tlf 404 14 965

VELKOMMEN! http://www.ejff.info

Link to comment
Share on other sites

Fylkesmesterskap i Jegertrap og Sporting i Rogaland.

 

Invitasjon til fylkesmesterskap i

Sporting og Jegertrap

 

 

 

 

Jæren Jakt og Fiskelag inviterer til Fylkesmesterskap i Sporting Lørdag 21.06 og Jegertrap Søndag 22.06 ved klubbens anlegg på Lyefjell.

 

 

 

 

 

Lørdag 21.06 Sporting stevne 50 duer + finale

 

Påmeldingsavgift 180,-

Skudd 35,- pr. eske à 25

 

Påmelding 10.00 – 12.00

 

 

 

Søndag 22.06 Jegertrap 50 Skudd + finale

 

Påmeldingsavgift 180,-

Skudd 35,- pr. eske à 25

 

Påmelding 10.00 – 12.00

 

 

Det vil bli satt opp presskyting på begge dager.

 

Åpen kiosk med mye godt begge dager.

Overnatting på klubbhuset lørdag – søndag + frokost kr. 50.

Ved behov for overnatting kontakt Monica Skjæveland Tlf: 91 58 31 41

Kontaktperson:

Ivar Varpe

tlf: 90 88 76 87

Link to comment
Share on other sites

Det blir arrangert stevner i Jegertrap(25) og Compak Sporting(25) på Melstveit i Øystese søndag 22. juni (25+25).

 

Påmelding kl. 11-12.

 

Dette er forøvrig siste stevne i Hordaland før NM og ein passande mulighet til å sjekka NM-formen. Siden forrige CS er compakbanen utvida med ytterlige 2 kastemaskiner. Sportingbanen er ikkje for krevande og det er fullt mulig å bygga opp litt sjølvtillit der.

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om eg må fiske fram hagla frå skapet igjen snart. Ser frå FM Rogaland si resultatliste at det er mykje dei same kanonene som går igjen ennå sidan mi tid. Stig helde visst koken ennå. Skaut for same forening me før mens det ennå var Strand Jeger og sportsfiskarlag og før han meldte overgang te Jæren Jfl.

Så vidt eg huska så vant eg FM i trap, junior på Karmøy i 99 elle 2000. Husker spesielt godt det stevnet då den godeste Thor Iversen sleit med press-skytinga på det stevnet, har sjelden elle aldri ledd så godt i heile mitt liv. Aldri har eg høyrt så mykje kreativ bannskap frå ein mann før, hjelpe meg. Etter 4 bom på rad så snudde mannen i protest og kasta frå seg resten av patronene med kraftsalven: " Der e jo f*** ikkje bly i skiten!!" :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jegertrap/compak sporting stevnet som var sett opp 31. august i Øystese er utsatt ei veke pga av kollisjon med familiedag med det lokale jeger- og fiskerlaget.

 

Ny dato er 7.september, påmelding kl. 11-12.

 

 

Dessverre kolliderer det då med leirduesti på Karmøy. Men me håper at Karmøy har dei samme tre arrangement til neste sesong, og at me klarer unngå kollisjon på tre av tre mulige stevner mellom Hordaland og Rogaland ( i alle fall nordlige del av Rogaland).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vil minna om dobbeltstevne, jegertrap - compaq sporting, i Øystese søndag 7.sept. Dette er årets siste stevne i hordaland, så det kan vera verd å få med seg før ein lang pause.

 

Stevnet vert arrangert som to separate stevner, 25 JT og 25 CS. Påmelding kl. 11-12.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...