Jump to content

Smit & Wesson 686 Competitor/Performance Center


Sir.Robin

Recommended Posts

Med tanke på at en slik koster 9.990,- dkr hos HuntersHouse i Danmark vil jeg si at prisen er utrolig høy!

Har ikke funnet pris på denne i Norge, men med dagens kurs og mva kommer det uansett på rundt 15400,- ny fra Danmark.

Men, det er jo lov å prøve seg...

 

I annonsen står det : "Oppgitt pris gjelder fabrikkny revolver fritt levert Oslo"

Så jeg gjetter at det er et geni som har oppdaget en liten forretningsidé her ved å importere disse :roll:

Link to comment
Share on other sites

Denne pistolen koster 11737,50 norske kroner inkl frakt (400 DKK) og norsk moms (Brukt kurs på 1,20NOK = 1DKK). Gebyr fra posten på momsberegning og toll er ikke medregnet, det er vel oppunder 200 kr? Så dette dreier seg nok om en skikkelig luring ja.

Link to comment
Share on other sites

....men med dagens kurs og mva kommer det uansett på rundt 15400,- ny fra Danmark.

 

Det var dyr frakt, eller glemte du å trekke fra den danske momsen :mrgreen:

 

:oops: Det gjorde jeg visst, ja...

Da blir den jo enda billigere.

 

Noen som har vært i kontakt med selgenen, om ikke annet enn for å høre hva han har å si til sitt forsvar? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Uansett en horribel overpris, men om det er noen som er villige å betale så har vel markedet talt...?

Det lå nylig en S&W modell 19 til salgs på Finn.

Tror han skulle ha 9000,- for den siden det var et samleobjekt som ville stige i pris...

Regner med at han fortsatt eier den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...