Jump to content

Nye sikter til Glock 19


Redhawk

Recommended Posts

Hei

Har investert i en ny Glock 19 til spesialfelt. :)

Men synes at baksiktet er trangt og liker ikke den hvite "dot'en" på forsiktet. :?

Noen som har erfaringer med diverse sikter til Glock og kan komme med anbefalinger??

Vil helst ha et justerbart baksikte men er ikke et must.

Har fått anbefalinger på Trijicon sine tritium natt sikter og Heinie faste sikter,erfaringer noen??

Link to comment
Share on other sites

:D Hvis det er Glock's orginale plastsikter? Svart sprittusj over det hvite og FORSIKTIG bruk av skarp kniv på baksikte? Iallefall det jeg gjorde på min G26 før jeg etter KEN's råd kjøpte metallsikte...

Bomar er den produsenten jeg valgte dengang... Kan anbefale dette iallefall!

Sjekk forøvrig denne sjappa her: http://glockparts.com/

Her finner du mye RIMELIG stuff til Glock'en din!

Link to comment
Share on other sites

Heinie siktene er gode greier.. Både med og uten tritium..

 

Vurderer en G19 selv til sivilpistol i NFPS og har tenkt på XS Big Dot sikter, ukonvensjonelle pistolsikter og antagelig mindre egnet for stramme presisjonsprogrammer men synes de ser morsomme ut og trekker klare veksler på ekspress sikter. I forhold til folk jeg kjenner over dammen er de utrolig hurtige i bruk.

 

247-small-hand-bd-fr.jpg

Link to comment
Share on other sites

:D Hvis det er Glock's orginale plastsikter? Svart sprittusj over det hvite og FORSIKTIG bruk av skarp kniv på baksikte? Iallefall det jeg gjorde på min G26 før jeg etter KEN's råd kjøpte metallsikte...

Bomar er den produsenten jeg valgte dengang... Kan anbefale dette iallefall!

Sjekk forøvrig denne sjappa her: http://glockparts.com/

Her finner du mye RIMELIG stuff til Glock'en din!

 

He He har allerede brent visakortet betydelig hos glockparts :mrgreen:

Fantastisk sjappe med rask leveringstid og med en vettug fraktpris.

Får bruke kniv og sprittusj til nye sikter er på plass...

Hvor bestillte du Bomar siktene?

 

 

Heinie siktene er gode greier.. Både med og uten tritium..

 

Vurderer en G19 selv til sivilpistol i NFPS og har tenkt på XS Big Dot sikter, ukonvensjonelle pistolsikter og antagelig mindre egnet for stramme presisjonsprogrammer men synes de ser morsomme ut og trekker klare veksler på ekspress sikter. I forhold til folk jeg kjenner over dammen er de utrolig hurtige i bruk.

 

247-small-hand-bd-fr.jpg

 

 

Tror ikke du blir og angre på det valget.

Var og testet noen ladninger idag,liker bare pangen bedre og bedre :D selv om ladingene var så som så :oops:

Har akkurat skiftet diverse avtrekksdeler og polert avtrekket opp.Står bare akkurat 1360gram og er tilnermet "såpeglatt" :D ,ivertfall betydelig bedre en den var original.

Vet du hvor man kan få tak i Heinie sikter?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Håper det ikke er alt for upassende av meg og kuppe tråden med et lite spørsmål, si ifra så sletter jeg.

 

De av dere som bruker G19 til NSF Spesialpistol, måtte dere modifisere (les: spikke plast) for å få denne i

målekassa, eller gikk den akkurat inn?

Jeg går i disse dager med valget mellom G26 og G19, G19 er å foretrekke men sære lille meg velger G26 hvis storebroren må spikkes for mye for mye på :wink:

Link to comment
Share on other sites

Håper det ikke er alt for upassende av meg og kuppe tråden med et lite spørsmål, si ifra så sletter jeg.

 

De av dere som bruker G19 til NSF Spesialpistol, måtte dere modifisere (les: spikke plast) for å få denne i

målekassa, eller gikk den akkurat inn?

Jeg går i disse dager med valget mellom G26 og G19, G19 er å foretrekke men sære lille meg velger G26 hvis storebroren må spikkes for mye for mye på :wink:

 

Hei

 

Du må nok spikke litt plast ja :)

Men av magasinet,og ikke av selveste ramma på pistolen.

Magasinet stikker vel ca 7-9mm for langt ut av skjeftet til at pistolen går i kassa.

 

Håper dette var til litt hjelp

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...