Jump to content

forandre 270 til 7-08??


nimrod_

Recommended Posts

har en pipe på handa i cal 270 til 500,-, jeg har en rem 700 med kort kasse (links)

 

noen som ser problemet?? :shock:

 

remèn er nå i cal 260rem og er tung som fy ca 5,5kg. tenker mulighet til å få meg en lettvekter av denne.

skifte kolbe og event løp, men vil ha mulighet til å sette 260 på igjen vedbehov.(brukes på jegerfelt og langt hold)

problemet er egentlig polisen som mener jeg har for mange pang panger :evil: .

 

Korte 270 pipa til rundt 50 cm, ny superlett kolbe til 6000,- dvs dele kommer på ca 7000,- + arbeid(ragnar hansen)

han har forøvrig også bygd denne rifla i sin tid.

 

så kan man korte pipa i bakkant og brotsje opp til feks 7-08?? og kappe løpet til rundt 50cm+ gjenge til demper

til en ok pris? kontra ny pipe? (pipa er jo fabrikkny i lettvekts profil og tilkunn 500 spenn.)

 

 

nimrod_

Link to comment
Share on other sites

aha :roll:

 

har bare blitt informert om pipene fra en annen. var inne nå og så. det er nok 280 det er snakk om :lol:

 

og den er vel mulig å forandre til 7-08? og kappe på 50 cm, uten at det koster skjorta og det som verre er.. :?:

Link to comment
Share on other sites

aha :roll:

 

har bare blitt informert om pipene fra en annen. var inne nå og så. det er nok 280 det er snakk om :lol:

 

og den er vel mulig å forandre til 7-08? og kappe på 50 cm, uten at det koster skjorta og det som verre er.. :?:

 

 

Tror det kan by på problemer dersom alle mountainpipene er med samme profil har du knappt 10 mm med sylindrisk parti å lage nye gjenger på

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...