Jump to content

Billig avstandsmåler og kikkertsikte!


JanTore55

Recommended Posts

Wow... Noe for Kammerdrillingen... Få se, hvor i Krs. ligger denne da? TasteTaste...xxl.no...

Sørlandsparken ja....Hva? Youtube-snutt fra åpningen? klikke.... Hæ???? Pokker,det er jo Onsdag i dag jo :shock:

 

Shit... :(:(:(

 

Noen av dere som ikke var like treige som meg og ble med på videoen? For jeg regner med at det vel var et sterkt begrenset antall det var tilbud på....

Link to comment
Share on other sites

Jeg stilte i køen kl 0700, med Zeiss-siktet, sordin supreme pro, Norrøna Vassfaret og avstandsmåleren på handlelista. Det eneste som var igjen da jeg nådde fram kl 0810, var hørselsvernet.

 

Men da jeg ikke fikk brukt de pengene jeg hadde tenkt, sto det en Sako 85 Hunter og :D til meg. Ingen av de fem annonserte var solgt, så jeg fikk førstevalget. Pen stokk, lå som støpt. La opp med øynene lukket, og da jeg åpnet dem, lå kornet i skuret som det skulle, og jeg hadde ikke noe valg!

 

Det ble impulskjøp til snaue 10 lapper på morrakvisten i dag :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg stilte i køen kl 0700, med Zeiss-siktet, sordin supreme pro, Norrøna Vassfaret og avstandsmåleren på handlelista. Det eneste som var igjen da jeg nådde fram kl 0810, var hørselsvernet.

 

Men da jeg ikke fikk brukt de pengene jeg hadde tenkt, sto det en Sako 85 Hunter og :D til meg. Ingen av de fem annonserte var solgt, så jeg fikk førstevalget. Pen stokk, lå som støpt. La opp med øynene lukket, og da jeg åpnet dem, lå kornet i skuret som det skulle, og jeg hadde ikke noe valg!

 

Det ble impulskjøp til snaue 10 lapper på morrakvisten i dag :mrgreen:

 

Jeg var i køen kl. 06,15 og foran meg i køen var ca. 100 mennesker men kikkertsikte og avstandsmåleren fikk jeg ikke heller :cry: . En selger sa til meg at noen stilte seg ved inngang i går kveld ca. kl.22,00. :shock:

Link to comment
Share on other sites

Synd det ikke ble noe kikkertsikte og avstandsmåler da.. men hørtes ikke ut som turen var så bortkastet likevel;)

 

Minner meg om 'Toilldag' i Trondheim det der. Lang kø med folk som står der sivilisert i mørket og venter på at dørene skal åpnes. Når de omsider går opp, forsvinner plutselig alt av folkeskikk og åpen krig oppstår.. Mens man står der, fokusert på å holde plassen i køen, er det lett å bli fintet ut av den 'profesjonelle' damen på over 70 som kriger seg forbi i imponerende hastighet.

Link to comment
Share on other sites

Komm akkurat hjem i fra XXl. Etter en myse tur i rolige former :D. Fikk med meg noe tur tøy osv som var igjen.

 

Fik ktlg fra en kompis, han var der halv seks og fikk jaggu med seg. kikkert, hørselvern og norrøna dressen. MEn han sa det var rimelig kaos der, selv om de hadde ordnet kølapp system. HAn var ca nr 30 i køen kl 0530.

 

Det var en grei butikk, men som jeg mistenkte liten våpen avd. og lite kuler og krutt. Men de var rimlige på kruttet. Det må jeg si. N-4,11,15 og 19. Går for 169 for halv kiloen. OG 370 for 201,202,203,204.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...