Jump to content

Feltstevne 1mai i Larvik


Pilt

Recommended Posts

Da er det klart for 1 mai stevne i Larvik igjen.

Stevnet er på samme sted som årets feltNM skal være, så dere får muligheten til å testet løypa.

(blir nok ikke helt likt som NM løypa, men noe blir likt)

Ta med alt dere har av håndvåpen og gå så mange runder som muligt.

 

Å husk, det viktigste er ikke å vinne, men å komme over Bromark på lista.

 

edit:legger ut litt info jeg fikk av sjefen.

 

Hjertelig velkommen til feltstevnet - vi vil bruke noen nye standplasser som også vil bli brukt under NM i juli måned.Bl.a. har vi nå montert vugge på stp. 5. Stp. 8 vil, for dere som er kjent få en avstand på 25 m med 20 grader nedover. Stp. 9 vil nå få kun 2 avstander - 17 m og 70 m. Det blir også ny stp. 1, men her blir det ikke store endringer. "Gammel stp. 3" hopper vi over. Standplassene er utvidet til å ta lag med inntil 15 skyttere. 1. mai vil vi kjøre som før med 9 manns lag.

 

Standplassene blir som sakt de som vil bli brukt til NM, kanskje med noen små forandringer, bl.a. avstandene på flere Skiveoppsettene til NM blir helt forskjellig fra 1. mai felten

 

Stevnet blir også en test for nytt feltreglement, bl.a. med hensyn til bæring av våpen, både i sekretariatområdet og i feltløypa.

 

 

:D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

En aktiv skytter her oppe i trøndelagen hadde som mål å slå Karsken på et feltstevne på Oppdal tror jeg det var.

 

Denne skytteren skjøt i et lag før Karsken og skøyt ganske bra og øynet håp om å klare målet sitt med bare 2 poeng borte i løypa.

Når Karsken så er ferdig med sin runde kommer skytteren bort og spør hvordan det gikk hvorpå Karsken svarer: "7 bort."

 

"Men da slo jeg deg da, siden jeg hadde bare 2 poeng borte!" gliser skytteren.

 

"4 bort på rangering og mista 3 tomhylser, totalt 7 borte." er repliserer Karsken og gliser tilbake.

Link to comment
Share on other sites

:)

Ta toget
Jeg har da en bra bil (Subaru Forrester 2009), men uansett blir det muligens litt for dyrt for et par-fem runder på bana... Bensin tur retur, bompenger, overnatting og mat.. Samt startkostnader..

Og svindyr ammo....

Hmmmmm... Noen som vil kjøpe alle våpnene mine? :twisted: Tror jeg begynner å samle frimerker jeg! (Må jo være bedre enn å prøve å skyte på de uansett! Hihi!)

Link to comment
Share on other sites

Stevnet blir også en test for nytt feltreglement, bl.a. med hensyn til bæring av våpen, både i sekretariatområdet og i feltløypa.

:D

 

Jaha, kommer LSS til å stille med kammerplugger? Vet de har på Karlslunde, men all den tid fagkomiteen ikke har sagt hvilke plugger som er godkjente, så gidder ikke jeg bestille noen...

 

- Øivind

Link to comment
Share on other sites

Stevnet blir også en test for nytt feltreglement, bl.a. med hensyn til bæring av våpen, både i sekretariatområdet og i feltløypa.

:D

 

Jaha, kommer LSS til å stille med kammerplugger? Vet de har på Karlslunde, men all den tid fagkomiteen ikke har sagt hvilke plugger som er godkjente, så gidder ikke jeg bestille noen...

 

- Øivind

 

Kan vel gå utfra at de som er godkjente i Sverige og Danmark, blir det her i Norge også :D

 

I klubben min har vi kjøp inn svenske "plugger" i selvlysende kontrastfarge :wink:

Link to comment
Share on other sites

Her er løypa.

 

STP010509.jpg

 

Trur den kan bli litt artig.

 

Går dere inn på vår hjemmeside så kan dere Forhåndspåmelde dere.

 

Og Ronson det er klabert det blir mag 1 og 2.

 

Og til Øyvind, de eneste pluggene jeg har hørt at noen i klubben bruker, er disse

følg link

http://ecx.images-amazon.com/images/I/5 ... SS500_.jpg

 

er vist noe de har kjøpt fra Modum?

 

:D

Link to comment
Share on other sites

HEI VIGGO.I STEDET FOR Å DRØMME DEG BORT PÅ DISSE PLUGGENE KAN DU DRA HJEM Å SETTE OPP FELTLØYPA TIL HELGA.SETT DEN SOM NM LØYPA I SOMMER,MAL HAR DU SETT.DET BLIR JO FOR LANGT Å KJØRE NED TIL LARVIK FOR OSS,SÅ NÅ KAN DU GI OSS MULIGHET TIL Å TRENE PÅ DENNE.

 

GEIR.

 

DET NYE KLENGENAVNET DITT BLIR PLUGGEN.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kult Bromark.

Det er til nå 135 forhåndspåmelte skyttere, så jeg trur det kan bli en del folk.

 

http://www.larviksportsskyttere.no/ Legg merke til den supre NM logoen.

 

 

 

LARVIK SPORTSSKYTTERE

Organisasjonsnummer: 989606980

 

Vil du gi din støtte til LARVIK SPORTSSKYTTERE?

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte oss i LARVIK SPORTSSKYTTERE!

 

Tenk deg at du kan spille favorittspillene dine - Lotto, Tipping og Joker for eksempel - og samtidig gi noe mer til det laget eller den foreningen du selv ønsker å støtte. Dette er nå mulig via Grasrotandelen. Ved spill hos Norsk Tipping vil 5 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikke Extra og Flax). Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din - du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Du trenger Norsk Tipping Spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på www.norsk-tipping.no.

 

Vi oppfordrer deg til å knytte deg til ordningen allerede i dag, og du gjør det på en av følgende måter:

 

1. Hos Kommisjonær: Ta med deg strekkoden og ditt spillerkort til en av Norsk Tippings mange kommisjonærer.

2. SMS: GRASROTANDELEN 989606980 til 2020 (tjenesten er gratis).

3. Internett: grasrotandelen.no eller norsk-tipping.no.

4. Norsk Tipping Mobilspill.

 

 

Mer informasjon finnes på www.grasrotandelen.no. Her vil du også kunne følge med på hvor mye Grasrotandelene genererer for de enkelte Grasrotmottakerne.

 

Takk for at du støtter oss via Grasrotandelen!

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...