Jump to content

Hvem selger Weatherby rifler?


Malle

Recommended Posts

I dag var jeg en tur innom XXL i Sandvika for å kjøpe noen kuler. Som vanlig ble jeg møtt av en særdeles hyggelig betjening :D , og jeg benyttet anledningen til å myse litt på det som hang på veggen. Jeg har aldri vurdert Weatherby rifler før, men jeg fikk med en katalog som jeg har sittet å bladd litt i.

 

Er det noen som vet om XXL tar inn alle modeller? Hvis ikke finnes det andre som tar inn mer spesielle modeller? Jeg burde selvfølgelig ha spurt mens jeg var der, men det kom jeg på etter stengetid og jeg vil gjerne vite nå...

 

Jeg handler gjerne hos XXL, men jeg har lagt min elsk på "Vanguard sub- MOA varmint" som ikke står i hyller eller på nettsider. Joda jeg vet at dette er en Howa, men jeg mener å ha registrert at Weatherby sine modeller er spesielt utvalgte kasser og løp.

 

Og ett spørsmål til: Weatherby MARK XXII SA som er avbildet i katalogen er vel mer enn lik på 10/22? Sjekk magasinet og mekanismen!

Link to comment
Share on other sites

XXL er importør av Weatherby til Norge. Desverre tar de bare inn et begrenset utvalg av Deres modeller.

Men de kan skaffe alle modellene som er i katalogen. Jeg vet om en som fikk en DGR i 378Wby på bestilling.

Så en Sub-Moa skulle ikke være noe problem. De er garantert under 0.99" og testskivene er alltid under 0.75".

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

@ 350 REM MAG: takk for svar :D !

 

Jeg får ta en telefon på mandag og forhøre meg om det er mulig å bestille en slik. MOA garantien er tiltrekkende, men det påstås flere steder her på forumet jo at Howa børsene går like bra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...