Jump to content

Hodelykt, annbefalinger?


Petit

Recommended Posts

  • 5 months later...

Har selv Silva LX2, og som bemerket over, batteriene på hodet duger ikke når det er kaldt! Har LED-lenser T7 lommelykt, og er som jeg har forstått samme pæra. Lyser godt, men lysbildet er for ujevnt når en bruker full spredning. Men H7en er sikkert beste lykta du får for den prisen.

 

Siden du skal bruke den på ettersøk, så går jeg ut ifra at den skal brukes i kommunal regi, siden kunstig lys ikke er tillatt på private ettersøk.... Da går du vel gjerne noen søk for året, og da vil jeg anbefale å heller legge mer penger i ei skikkelig lykt. Selv vurderer jeg å kjøpe Lupine Tesla som fåes til 3500 kr. Dette er ei LED lykt som lyser langt bedre enn de små kompakte. Skal lysbildet bli jevnt å bra, så må en opp i reflektorstørrelse til noe ala dette. Alternativt finner du halogenbaserte "storlykter", som en får under 2000 kr, men disse sluker da strøm.

Link to comment
Share on other sites

Ja den Ledlensern er ei god lykt for pengene de, uten tvil. Så skal du ha ei billig bra lykt, så kjøper du den..

Skal du derimot ha ei råååbra lykt, til å lyse opp omgivelsene, så kjøper du Lupine.. Men den er ikkje så veldig billig...

 

En Lupine ville utvilsomt ha representert slutten på mitt ekteskap. 'Hei, denne kostet bare 8000,-'

Link to comment
Share on other sites

Ekteskap til kroner 8000,-. Det var billeg. Meinar kjerringi at du er så lite verd?

Tja,- no har no kjøpt Lupine Tesla X som i dag kostar under det halve av den summen.

Men, hm -, kjerringi mi veit lite om lykta og prisen. Best eg tig stilt skjønnar eg.

Kva om ekteskapet mitt ryk for kroner 3500?

 

Tidlagare nytt eg Silva 480 med maks batteripakke. Den lyste godt. Sat stor oppe på hovudet og var vanskeleg å skyta med. Det kom lett lys ned i riflekikkerten sjølv med caps.

Tung kladd med Ni-Hm batteri som etter eit par år var trøytte. Ytte berre bortimot 60% effekt etter nokre år.

Doningen på hovudet var umogleg å ta med i ei stor trøyelomma.

For over ti år sidan kjøpte eg to slike Silva.

Ei til konemor og ei til meg.

Lyktene blei brukte til skiturar med telemarkskøyring. Kjempemorro!

Etter å ha slite ut to ladarar, ei lykt og begynt på batteripakke nr 3 og 4 for fire-fem år ser eg lysare på tilværelsen. LED-lys! Li-on-batteri!

Lupine Tesla X er eit skikkeleg verktøy for profesjonelle ettersøksekvipasjar

som skal ut på søk når det er mørkt.

Den er berre heilt utruleg god og så lita at alt, lykt, ledningar og batteri, går ned i jakkelomma.

Skulle nesten hatt eit bilete av jakkelomma med Tesla!

Nei, får sjå å laga meg god fiskemiddag ut av nokre LION-stykke med torsk.

Det blir sikkert ingen fleire jaktsøk etter hjort før i morgon.

Link to comment
Share on other sites

Sjå der fekk er prøvd Tesla X. Vetla Tesla!

Litt feminint over namnet, positivt.

 

Det blei eit kontrollsøk litt før klokka 23.

Jegeren hadde skote før det blei kveld. Leita og henta ein annan person, - leita.

Så blei han litt i villreie om mangt og mykje.

Dermed fekk eg set korleis vetle Tesla fungerte i regn.

 

Hm, - der gjekk fem sjokoladekjeksa på kjøkkenet i Ingo. Frekken!

 

Duskregn, mørkt og litt vind på ein bratt bø.

Leitte med lys på skotplassen for å sjå teikn etter blod, hår, beindeler og kulenedslag utan finna noko.

Tok GPS-markering og gjekk deretter 80 meter på sporet. Sporet tok Ingo tross han hadde dansa på to bein etter hjorten som stod i skogen knappe 70 meter unna og kika.

Melde innsøket og gjer eit ettersøk i morgon klokka sju.

Vetla Tesla er eg GODT fornøgd med!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...