Jump to content

universalt ladeverktøy for magasin til pistol


Hedmarkingen

Recommended Posts

:wink: Enig med deg NM149. De aller fleste har vel ingen problemer med å lade et magasin uten hjelpemidler.

Men det finnes sikkert folk som ikke har krefter nok til å fylle opp magasinet, så for de kan jo dette være et hjelpemiddel.

(Jeg HAR prøvd Glock's magasinlader, men gjør vel jobben like raskt uten..)

Link to comment
Share on other sites

At slikt ikke er så mye i bruk er vel sant nok, men det kommer ann på hva man driver med.

For en PPC1500 match blir det å fylle magasinene (...6 skudd) drøyt 30 ganger inkl. prøveskuddene.

Det kan fort merkes i fingrene :D

Hvis man føler at dette er noe man trenger så er den Maglula saken å anbefale. DEn fungerer utmerket til både singel- og dobbels stack magasiner. Den er i en helt annen klasse en f.eks den saken som følger med i esken til en Glock, bør egentlig ikke sammenlignes i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker selv Uplula (selv om jeg styrer unna israelske produkter så kjøpte jeg denne vel vitende om produksjonsland). Må spare mine pusselanker som er herdet gjennom 22 år kontorarbeid. Uplula funker langt bedre enn den som følger med i HK P30 esken.

 

Jeg kjøpte min gjennom Midway.no, men prisen hos Pedersen våpen var ok.

 

Den ene konkurransen jeg skjøt bestod av ca 600 skudd, da merker du det i fingerene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...