larsakre Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Får bladet Jeger hund og våpen, der var det en KNALL flott artikkel som heter "leketøy for store gutter".Anbefales. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skautussa Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Hehe......det er noen kjente figurer i den artikkelen..... Kjenner både de, børsene...og bilen...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsakre Posted March 12, 2009 Author Share Posted March 12, 2009 Mente jeg hadde sett bilder fra noen fra dette forumet fra før, på denne artikkelen ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skautussa Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Kjekke karer vettu...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxterrier Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Noen som stusset over framsida, en svær glisende nordlending med en tiur i neven, men ingen reportasje ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mork Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Orrhane mener du vel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxterrier Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Whatever, drit i fuglen Men hvorfor ingen reportasje, er jo lureri det der. Ikke det at jeg bryr meg så mye om fuglejakt heller, men vet hvem fyren er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Er det noe socom-greier?? Jeg har ikke bladet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxterrier Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Jepp, en artikkel om Socom blant annet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skautussa Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Er det noe socom-greier?? Jeg har ikke bladet. Døh.......din linselus.....beskjedenhet kler deg ikke...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Døh.......din linselus.....beskjedenhet kler deg ikke...... Men..............jeg har jo ikke sett det, sier jeg jo. Ja, jeg vet at jeg er med i en reportasje i det nye bladet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lopez Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Du er veldig søt på bildet Buster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Pokker, nå blir jeg jo nødt til å kjøpe den derre blekka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cameron Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Blir like skuffa hver gang jeg får dette i poskassa..har abbonert siden første nr,men bladet blir bare verre og verre!Almars rifleskole er jo bra for de som ikke vet altfor mye om innskytingens mysterier.Men synes nok bladet var bedre for 7-8 år siden,samme med Jakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sammleren Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 (edited) . Edited March 21, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper-Arne Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Blir like skuffa hver gang jeg får dette i poskassa..har abbonert siden første nr,men bladet blir bare verre og verre!Almars rifleskole er jo bra for de som ikke vet altfor mye om innskytingens mysterier.Men synes nok bladet var bedre for 7-8 år siden,samme med Jakt. Er helt enig med deg her men mener bladet som kom nå var en "høydare" ift. tidligere utgaver. Denne gangen var det noen artikkler om rifler og patroner og ikke bare rypejakt, hagler og bikkjer. I den senere tida mener jeg bladet har dekket litt for mye høyfjell, krokbjørk og lyng! Jakt eller Jeger er ett fett, de har begge etter min mening blitt mye værre de siste årene. Artig at vi har noen "kjendiser" her inne fra da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkon Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Grei reportasje. Bra at Jeger kan skrive om noko anna enn slarkete Mauserar. Det eg synes mangla er info om ladningar og meir om korleis riflene fungerer. Mating, dempar, stokk osb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaktfalken Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Jeger ga jeg opp for noen år siden, og nå gir jeg opp Jakt også. Syns Jakt var bra de første åra....spesielt artikler fra Svein Solli,som desverre døde så ung Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnumlars Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Eg har sjølv lenge savna våpenstoff i JHV og fann ut det var på tide å gjere noko. Resultatet (eit av dei) er å finne på side 70-75 i nummer 1/2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Har hørt rykter om at Mr. Moen skal skrive litt for JEGER også nå, så kanskje det blir ennå mere våpenstoff. Det er i redaksjonen at det stopper seg med våpenstoff. Jeg vet at hvis det hadde vært opp til våre våpenskribenter så hadde vi fått flere reportasjer som gikk litt mere i dybden. Men dere vet.......detta er ikke interessant for en gjennomsnittlig æljjeger, med Pajero og "Jahti-jakt" dress! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen deluxe Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Disse gutta liker svære høl og lite smell Jeg fikk bilder i mitt hode... Har også et bilde fra Ladeboka friskt i minne også (BP). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bamrud Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Men dere vet.......detta er ikke interessant for en gjennomsnittlig æljjeger, med Pajero og "Jahti-jakt" dress! Hoy! Ikke undervurder Jahti-jakt dressen! .. Og feltstøvlene de har på tilbud på Felleskjøpet er et funn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buster Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hoy! Ikke undervurder Jahti-jakt dressen! Har en sjøl, i vintercamo......hihi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettern Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Fin repotasje buster,Og jeg har både jakt og jeger og jeg sier meg enig i at det hadde egentlig holdt med og kjøpe et i året,står nesten det samme vær gang.Men di siste bladene som kom her om dagen det var ereksjon fremmende stoff hehe,Virke som dem har skjønt at det ikke bare er rypejakt og elgjakt som folk er intresert i.ER DET ET BLAD SOM SKUFFER MEG SÅ MÅ DET VÆRE BLEKKA TIL NJFF. Den kan dem døpe om til fiske og napp. Njff har sagt dem skal satse på jaktfelt,Da er det på tide og byne og skrive og dekke mer av det som skjer rundt. Ikke bare NM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjortejeger Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Eg har sjølv lenge savna våpenstoff i JHV og fann ut det var på tide å gjere noko. Resultatet (eit av dei) er å finne på side 70-75 i nummer 1/2009 Ja det var eit interessant stykke lesing det der, Lars. Så slikt må du berre gjere oftare God skildring av den gamle krigstravaren, og eg trur ikkje så mange er klar over kor bra det engelske våpenet var/er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts