Jump to content

Artikkel i Jeger hund og våpen


larsakre

Recommended Posts

Blir like skuffa hver gang jeg får dette i poskassa..har abbonert siden første nr,men bladet blir bare verre og verre!Almars rifleskole er jo bra for de som ikke vet altfor mye om innskytingens mysterier.Men synes nok bladet var bedre for 7-8 år siden,samme med Jakt.

Link to comment
Share on other sites

Blir like skuffa hver gang jeg får dette i poskassa..har abbonert siden første nr,men bladet blir bare verre og verre!Almars rifleskole er jo bra for de som ikke vet altfor mye om innskytingens mysterier.Men synes nok bladet var bedre for 7-8 år siden,samme med Jakt.

 

Er helt enig med deg her men mener bladet som kom nå var en "høydare" ift. tidligere utgaver. Denne gangen var det noen artikkler om rifler og patroner og ikke bare rypejakt, hagler og bikkjer. I den senere tida mener jeg bladet har dekket litt for mye høyfjell, krokbjørk og lyng! Jakt eller Jeger er ett fett, de har begge etter min mening blitt mye værre de siste årene.

 

Artig at vi har noen "kjendiser" her inne fra da :)

Link to comment
Share on other sites

Har hørt rykter om at Mr. Moen skal skrive litt for JEGER også nå, så kanskje det blir ennå mere våpenstoff.

 

Det er i redaksjonen at det stopper seg med våpenstoff. Jeg vet at hvis det hadde vært opp til våre våpenskribenter så hadde vi fått flere reportasjer som gikk litt mere i dybden.

Men dere vet.......detta er ikke interessant for en gjennomsnittlig æljjeger, med Pajero og "Jahti-jakt" dress! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fin repotasje buster,Og jeg har både jakt og jeger og jeg sier meg enig i at det hadde egentlig holdt med og kjøpe et i året,står nesten det samme vær gang.Men di siste bladene som kom her om dagen det var ereksjon fremmende stoff hehe,Virke som dem har skjønt at det ikke bare er rypejakt og elgjakt som folk er intresert i.ER DET ET BLAD SOM SKUFFER MEG SÅ MÅ DET VÆRE BLEKKA TIL NJFF. Den kan dem døpe om til fiske og napp. Njff har sagt dem skal satse på jaktfelt,Da er det på tide og byne og skrive og dekke mer av det som skjer rundt. Ikke bare NM

Link to comment
Share on other sites

Eg har sjølv lenge savna våpenstoff i JHV og fann ut det var på tide å gjere noko. Resultatet (eit av dei) er å finne på side 70-75 i nummer 1/2009

Ja det var eit interessant stykke lesing det der, Lars. Så slikt må du berre gjere oftare :D

 

God skildring av den gamle krigstravaren, og eg trur ikkje så mange er klar over kor bra det engelske våpenet var/er.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...