Jump to content

hylster til bruk i felt stevner.


makrell

Recommended Posts

Spørs hva du setter til krav? Til min Pardini sp kjøpte jeg en boredrillholder fra biltema til rundt 40 kr... Fungerer perfekt!

Til min Beretta fikk jeg med et Uncle Mike nylonhylster (koster ca 300 kr) som også passer perfekt. Hvis dette er av interesse kan jeg utdype det nærmere! :wink:

 

Link til Pardinisaken: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=33&t=6174&st=0&sk=t&sd=a&hilit=hylster+til+pardini&start=0

Uncle Mike hylstere er lett å få tak i på eBay til et par hundre kroner inklusive frakt. (Har kjøpr tre-fire der selv.)

Link to comment
Share on other sites

Spørs hva du setter til krav? Til min Pardini sp kjøpte jeg en boredrillholder fra biltema til rundt 40 kr... Fungerer perfekt!

Til min Beretta fikk jeg med et Uncle Mike nylonhylster (koster ca 300 kr) som også passer perfekt. Hvis dette er av interesse kan jeg utdype det nærmere! :wink:

 

Link til Pardinisaken: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=33&t=6174&st=0&sk=t&sd=a&hilit=hylster+til+pardini&start=0

Uncle Mike hylstere er lett å få tak i på eBay til et par hundre kroner inklusive frakt. (Har kjøpr tre-fire der selv.)

 

Passer biltema hylsteret til en SSP?

Link to comment
Share on other sites

:) Vil tro at den passer de fleste 'stiftemaskiner'! Men det er da ikke så store utgiften uansett? Det er verdt å prøve før du kjøper et skreddersydd hylster til 2-3 høvdinger? Ser at jeg betalte 35,- for det!

Hylsteret mitt ble forøvrig brukt første gang på NM finpistol på Mysen.. (Det var ikke derfor jeg gjorde det så dårlig.. Det var hovedsaklig nerver... Og regnvær! MYE regn!)

Link to comment
Share on other sites

Hugs berre på at som El Gringo påpeikte i ein anna tråd om hylster til Match pistoler så er det problem på våpen som hammerlie sidan magasinet er så langt framme. Blir problem i dei fleste generelle hylster.

 

På dei fleste andre vil nok Desert Eagle hylster fungere. Eg bruker eit lårhylster som går fint til FAS, Walter, Pardini, Baikal, Benelli ( ein 95 modell ) og liknande. ( 190 kr ) Sikrer og våpenet litt bedre enn biltema sin løysing.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...