Jump to content

The Midgard Challenge(AVLYST)


blackops92

Recommended Posts

Kan informere om at den 23-24. mai 2009 så vil norges første Level 3 haglematch bli avholdt i Trondheim.

 

Mere info vil komme på http://www.midgardchallenge.no/

 

Trondheim Feltskyttere har fått dispensasjon fra blyforbudet fra SFT. Matchammunisjon vil bli tilgjengelig.

 

Foreløpig info: 12 stager, 144 birdshot, 24 Slug og 24 buckshot

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Dårlig dato, Kræsjer med et av de store norske SWS stevnene... Helga før og etter er bedre (for meg da) men jeg skjønner jo at man gjærne vil ha litt tid til å rigge og sånn.

 

Helgen etter er det jo Kongsvinger Open, og helgen før er det 17. mai på søndagen.

 

Så det er nok bare å prioritere bort SWS, alternativt flytte SWS strevnet til helgen etter :-)

Link to comment
Share on other sites

Dette var veldig interresant. Må man være medlem av noen klubb eller noe for å få være med? eller kan man være med bare man har hagle?

 

Samme regler her som for praktisk pistol og praktisk rifle. Man må være medlem i klubb tilsluttet NFPS og NFPS. Samt være godkjent praktiskskytter

 

Muligheter for at man kan komme å se på da? eventuelt melde seg inn i klubben samtidig?

Link to comment
Share on other sites

Håper ikke dette går utover mountain matchen ??

 

Jeg har ikke snakke med Myhra på en stund. Jeg tror ikke det blir noe Mountain match i mai. Mulig senere på året. Mountain matchen må/bør uansett settes opp litt senere enn den har vært, grunnet ustabile snøforhold oppe på fjellet

Link to comment
Share on other sites

maste om en CAS (Cowboy action shooting) Match

BOPS skrev:

Men du får ikke skutt så mye hagle der :D DU må komme over i den "moderne" verden du også nå..... med selvladervåpen....

 

BAH, HUMBUG!

tipper ca 60 -70 hagle skudd, 120 revolver og 120 rifle. Blir mer smell pr krone det ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...