Jump to content

Kanadagås som middag?


Finnbear30-06

Recommended Posts

Gjer som villreinjegeren, det er heilt topp...

 

Har ein stuffing som passer til både kalkun og vilt syns eg då.

 

Kutt opp i terninger ca 400 gram bacon.

Kutt opp i biter ca 400 gram sopp / champignon

Ha i salt pepper etter smak og behov, og ca 2 ts basilikum.

Hell i ca 3 dl med kremfløte til slutt.

 

Dette heller du opp i ein bolle, som du tilsetter ca 1 loff i terninger.

Bland dette godt rundt og dytt stuffingen inn i fuglen.

 

NB ! Eg pleier å skive opp lever, hjerte og krås også og steike i lag med baconet. Det er også fint å ha med i stuffingen. Ellers så kan du ta å lage ein fin basis til saus på det, mens fuglen steiker.

 

Lykke til med gåsa iallefall.. :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Gjer som villreinjegeren, det er heilt topp...

 

Har ein stuffing som passer til både kalkun og vilt syns eg då.

 

Kutt opp i terninger ca 400 gram bacon.

Kutt opp i biter ca 400 gram sopp / champignon

Ha i salt pepper etter smak og behov, og ca 2 ts basilikum.

Hell i ca 2 dl med kremfløte til slutt.

 

Dette heller du opp i ein bolle, som du tilsetter ca 1 loff i terninger.

Bland dette godt rundt og dytt stuffingen inn i fuglen.

 

NB ! Eg pleier å skive opp lever, hjerte og krås også og steike i lag med baconet. Det er også fint å ha med i stuffingen. Ellers så kan du ta å lage ein fin basis til saus på det, mens fuglen steiker.

 

Lykke til med gåsa iallefall.. :D

 

Og selvsagt Walldorfsalat. :D

Link to comment
Share on other sites

Det er fint å steke den hel, det er også godt å bruke en del eplejuice i sausen i tillegg til alt det andre, blir friskt og godt.

 

Jeg har også gode erfaringer med å lage ulike deler hver for seg. Brystbiffene er store, og blir gjerne tørrstekte når hele fuglen stekes sammen... Skjær brystbiffene ut MED SKINN, fres de litt i panne, la hvile, og sett inn i ovnen. La brystbiffene steke på 175 grader til de "heves", de blåser seg opp nærmest som en ball, og da er de ferdig (Vil anslå 20min, men husker ikke helt). La hvile minst 15 min før du skjærer i de, da er de rosa tvers igjennom og saftige. Lårene og vingene lager du i ovnene, gjerne langtidssteking i stekepose. Jeg lager oftest båtpoteter til, og har lår og vinger på toppen av potetene de siste 5-10 min for å få stekeskorpe på. Nam! Skroget kapper du i biter, og bruker til å lage saus. Fres i jerngryte sammen med løk, hvitløk og sellerirot, hell over rødvin når det er brunt, og la det trekker til det ikke lukter surt lenger (til all alkoholen er fordampet) så tilsetter du veske, gjerne fløte og appelsinjuice, og eventuell stekekraft. La koke leeeeeenge.

Link to comment
Share on other sites

Finnbear30-06 skreiv :

Takk for tips folkens, ser bra ut! Har ein flokk på ca 21 (no20 ) som har gått på bøen heime i et par år, men det vart åpna for jakt først no. Den er sikkert feit som fy, gjer det noko for kvaliteten?

Må vel legga til at det ikkje var eg som skaut, men ein annan her på forumet.

 

At dei er feite, spelar ikkje så stor rolle. Når du har stekt dei ferdige, så ligg mesteparten av fettet i bunnen i panna/steikeposen din. Då er det berre å here av det værste fette med ei skjei, og la det væra litt igjen til sausen. Det må væra litt feitt igjen, den lager ein veldig fin smak. Hvis du flår gåsa og ikkje ribber den, så mister du faktisk mykje av den fine smaken på gåsa...

 

Ellers så syns eg godt du kan redusere den stamma di med ytterlegare 2 individ, og sende dei nedover til Voss !! Betaler deg for frakt og skudd !! :lol:

 

Lykke til med middagen.... :D

Link to comment
Share on other sites

Finnbear30-06 skreiv :

hehe du fåe snakke med ungjeger 14, han som er jegeren. Blir berre helgejakt pga skule, så det klaffer ikkje alltid. Er nabo med barnehagen og mange andre hus, så det er begrensa med skytebakgrunn.

Men skal ha deg i tankane Mauser68

 

He, he, det hadde vært kjekt, er vel ca 5 - 6 år sidan eg satte tennene i ei gås, av type kanada og det var lækkert, det er ikkje tvil om.

Men neste haust skal eg prioritere litt fuglejakt, spesielt gås/and/skarv/rype. Etter ungane kom til verden har det blitt med hjortejakta og ei lite av fuglejakta. Men no må eg ta meg i nakken og ræva snart. Lykke til med middagen !! :D

 

Svarte, såg på infoen din her at du er frå Ulvik ??? Det var der eg tenkte eg skulle tatt meg ein tur på gåsejakt her til helga. Har snakka med ein Ulvikar om jakt der nede, og han skulle sjekka opp i det for meg. Har budd 2 sesonger i Ulvik sjøl, men det er vel ca 33 år sidan, så var ikkje så store karen då.

Har du lyst på ein jaktpartner til helga ?? Har frihelg og hvis du bur attmed barnehagen der nede, då veit eg kor ca du held til ja. Var det ikkje snakk om i Hordaland at dei gjessene gjekk stranda mellom Strand Hotell og mot Ulvik hotell ??

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...