Jump to content

FAS SP 602 magasin.. Tips?


Woff

Recommended Posts

Hei!

 

Ser du har fått noen svar her, men vet ikke om du har fått tak i magasiner. Regner jo med at en av våpenforettningene kan skaffe. Men da jeg ikke vet om denne pistolen fremdeles er i produksjon, kan det bli noe vanskeligere.

 

Jeg har selv en tilsvarene pistol, men produsert av den opprinnelige produsent. Så min heter for Domino mod. 602. FAS overtok denne produksjonen, men pistolen er ellers identisk.

 

Hvis ikke noe annet lykkes, kan du jo forsøke produsenten her: http://www.dominoguns.com/ og "klikk" på FAS.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også på jakt etter et par slike magasiner, så om noen vet om andre enn dominoguns.com og potfire.com så hadde et vært flott! Jeg har kontaktet potfire, og de annbefalte at jeg tok kontakt med noen litt nærmere.

 

Men om det ikke finnes andre steder, så kanskje vi lager en samlebestilling på magasiner og diverse deler? Spleiser på portoen?

Link to comment
Share on other sites

Kjempeforslag, melder meg på den, jeg og :P Alternativt å finne Johnny Schödins tlfnr - selv bor jeg i Afrika nå, så kanskje en av dere andre kunne prøvd ham..? Den som tar initiativet skal i hvert fall ikke på noen måte bli sittende igjen med regning fordi noen trekker seg ut - bare sånn at vi må være ryddige og raske til å betale initiativtakeren! I samme slengen: Skyter også dere andre med FAS 602 med kun en liten stump av en tennål-fjær? Min tennål henger og slenger løst, og det er kun dette som funker..

Link to comment
Share on other sites

tennål henger og slenger løst, og det er kun dette som funker
Hehe.. Stemmer nok det... :lol:

Hadde potfire noen deler på lager PunyViking? Produsenten har ikke i følge hjemmesiden..

 

(Jeg skylder å gjøre dere oppmerksom på at det er en god skyttervenn som eier denne FAS'en.)

Link to comment
Share on other sites

Her er mailen jeg fikk fra de:

 

Hi Kjell

 

Thank you for your email. As we are so far away and we have huge paperwork to do to export this sort of

parts I would suggest you try closer to home first. The last person that we knew to be the FAS agent for

Norway was a Mr Vapen Soilen and his phone number was 47 55 314936.

 

If this fails then I suggest you try Raffaele Mencarelli at Domino (Italy) - his email address is info@dominoguns.com

 

If you have no luck with either of these two please let me know

 

Regards

Ann Potter

 

Så jeg vet ikke om hva de har på lager av deler til FAS, men jeg kan sende en mail of spørre? Er det flere deler jeg skal spørre om? Tennål og fjær?

 

Jeg er på jakt etter deler til kubbens våpen, samtidig er jeg på jakt etter et rimelig matchvåpen med magasinet på rett plass (IKKE rørtang), så da er det FAS, Hammerli 208/215 eller Unique som er alternativene jeg har funnet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

jeg sendte mail til autralia med foresporsmaal om 10 magasiner og noen tennstifter med fjear. svaret jeg fikk var at de hadde ingen magasiner paa lager... fjaer faar vi tak i andre plasser.

 

noen som gidder aa sende en mail til italia?

Link to comment
Share on other sites

gi den bort
Nå var nok ikke denne FAS'en min og den ble levert til forhandler 'i bytte' mot en annen .22 pistol. Vil tro at den kommer til salgs BILLIG hvis børsemakeren deres velger å sette den i stand.. Hvis ikke blir vel delene tilgjengelige fra samme børsemaker..

Ellers unner jeg ingen her på kammeret den straffen det er å overta en gammel FAS uten magasin... :lol:

Kanskje jeg donerer bort min Pardini når jeg går over til frimerkesamling eller andre mer egnede sysler? 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...