Jump to content

Har jeg blitt svindlet?


Baneskyttarn

Recommended Posts

Jeg bestilte en riflestokk til min mauser m98 fra boyds for en uke siden.

Når jeg nå forsøker å logge inn på hjemmesiden dems med mitt brukernavn og passord for å se om den er sendt, får jeg bare beskjed om at det er feil brukernavn eller passord.

Videre forsøker jeg å trykke på forgot password knappen, og når jeg da skriver inn emailen min, får jeg opp at den ikke finnes! :shock:

 

Så, hva skal jeg gjøre? :roll:

 

De kan da vell ikke drive med svindel av noe slag, ettersom jeg har lest at mange her inne på kammeret har en slik stokk? :roll:

Håper at dette ikke er svindel ihvertfall.

Noen som har handlet der i det siste? :roll::oops:

Link to comment
Share on other sites

Ingen fare.

Boyds er seriøse og mange har handlet derfra med gode erfaringer.

Jeg har selv kjøpt en stokk der for 3-4 uker siden. Den kom i posten etter 9 dager.

Halvparten av tiden brukte posten internt i Norge.

 

Ser ut som de har freshet opp websiden de siste dagene.

Prøvde derfor å logge inn med brukernavn og passord, uten å komme inn.

Gi de et par dager så er kanskje brukerdatabasen på plass igjen.

 

Hvis du ikke er så tålmodig kan du ringe (+1) 605-996-5011 eller sende dem en mail på Customers@boydsgunstocks.com og forklare problemet ditt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde samme problemet, de hadde forandret brukernavnet mitt fra epostadressen min tilsvarende: "ola.nordmann@online.no" til "olanordmannonlineno.

 

Jeg kan ikke forestille meg at en seriøs aktør som Boyds svindler noen. De har hatt en stor oppgradering på hjemmesiden sin i forrige uke, og det gikk en stund før den var oppe igjen. Jeg har fått feilaktig kansellert en ordre hos dem i samme periode.

 

Dette løser seg nok.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig debugget programvare.

Serveren er limtreig - Den ser ut til å være overbelastet.

Følg med på nettbanken om de trekker pengene.

 

Noen emner har steget i pris.

De billigste har forsvunnet.

Kombinert med dyr frakt til utlandet så er det kun ett spørsmål om tid før

noen i Tyrkia/Russland/Polen/Kina ser muligheter og begynner på den lange veien med å gnage seg inn på markedsandeler.

Det lønner seg å tette alle markedsluker.

Kanskje en møbelprodusent av klassiske møbler i Polen

har verktøyet i orden og kan produsere for en ung mann

med pågangsmot?

Polen er innenfor EU og det er billig frakt innen EU.

Over 500 millioner mennesker i hjemmemarkedet skader ikke for en nystartet bedrift.

 

Emner er bortgjemt under BOYDS.

Neppe noe sjakktrekk hvis de ønsker å øke eksporten når de har en USD 100 grense - Med mulig forbehold for at de har alvorlig mye penger til lobbyisme for å påvirke Obama-gutta.

 

At de skal svindle penger blir vanskelig - Spesielt hvis du har betalt med kort.

Men jeg ville være bekymret for at ordren har gått tapt med

en server som ikke klarer å dra rundt hjemmesiden på normalt vis.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Her er det nok boyds som har vært ute og gjordt ett feilkjøp av nettside.

Duverden så tregt det går..

Den nye er penere enn den gamle, men det ser ut som funksjonsaliteten er offret totalt.

Vi får vente å se om Boyds skjønner at dette er dårlig butikk ..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nå mottatt sendingsnummer fra Boyds. Jeg ringte dem og de fortalte at de hadde hatt noen problemer med nettsiden sin, så det var derfor det hadde tatt litt ekstra lang tid. Når jeg går inn og sjekker hvor pakken befinner seg, står det at den har forlatt Boyds.

 

Så hvor lang tid kan jeg regne med at det tar før den ankommer Norge? Og hvor lang tid vil den bruke fra Oslo til Lom?

Link to comment
Share on other sites

Jeg la inn en bestilling den 14.11(?). Min stokk til m98 er på vei ut av USA nå. Fikk raskt bekreftelsesmail fra de, og beskjed om at ny mail med sporingsnummer ville komme når forsendelsen ble sendt. Sistnevnte mail mottok jeg i går. Pr. nu er sendingen på vei ut fra Chicago og jeg mottar oppdateringer pr. mail fra USPS når det er noe nytt på "sporingsfronten" - så dette ser ut til å gå knirkefritt for mitt vedkommende.

 

###

 

Ville dere søylebeddet + låskassebedde denne stokken, eller kun en av delene?? Erfaringer??

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser på sporingen nå at stokken min er sendt videre fra Istanbul. Er det normalt at stokken skal ta en tur nedom der?

Den ble jo først sendt fra Chicago, så til New York, og nå til Istanbul. Synes vel at det var en litt rar rute, men det er vell sikkert slik det skal være :roll:

Har dere andre som har bestilt stokk fra Boyds opplevd at stokken sendes slikt? :?:

Link to comment
Share on other sites

Rett før Jul er det veldig ondt om kapasitet på fraktfly så en sending via Istanbul er ikke voldsomt eksotisk.

Det kan jo være at en del befraktere har større oppdrag i retning Istanbul i disse tider og fyller opp flyene i den retningen.

Største løftet er å få godset over Atlanteren.

Mindre fly med begrenset rekkevidde klarer greit å viderebefordre godset i retning Frankfurt am Main.

Det er en god del sendinger fra Kina/Hong Kong som går via Singapore.

Det med Mali virker mere eksotisk og skyldes formodentlig feilsortering.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Min stokk ble forsøkt levert i forgårs (var ikke hjemme) så var og hentet den på Kiwi (posten) nå i kveld. Ser veldig bra ut. Blir å få beddet/ montert hos børsemaker etter at jakta er over.

 

Ser for øvrig ut til at ting tar en del tid hos tollmyndighetene for tiden.

 

Totalt kom vel hele saken på ca. 1300,- alt inkludert.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...