wolfen Posted October 1, 2023 Share Posted October 1, 2023 Hei folkens, Jeg har ett par alfa bever pro sko og trenger nye da disse er bortimot 12 år gamle. Kjenner at disse er temmelig tunge på lange driv under elgjakta. Hva er gode sko i dag som passer en bred bred fot, bruker opprinnelig 42 men pga gikt så er fotbladet blitt bredere og det må være plass til gode sokker oppi, derfor str 43 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FNJ Posted October 1, 2023 Share Posted October 1, 2023 De du har nå pluss Crispi Kongsvoll opplever jeg brede. Crispi Hunter virker smalere enn Kongsvoll på min fot i alle fall. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xavi0n Posted October 1, 2023 Share Posted October 1, 2023 Har et par nyinnkjøpte crispi kongsvoll som har vært med på jakta i år, selv ganske bred fot å jeg et storfornøyd! Har ennå til gode å bli våt på beina i de 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akto Posted October 1, 2023 Share Posted October 1, 2023 Har Kongsvoll. Er bred i foten, og har historisk sett slitt med å finne gode sko. Disse er de beste jeg noensinne har hatt. Siste 10 dagene har jeg og samboeren som også har Kongsvoll gått ca 55 km i vått og myrete terreng, uten å bli våt på beina. Anbefales på det varmeste. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amatør Posted October 1, 2023 Share Posted October 1, 2023 Om du ikke er avhengig av den beste ankelstøtte, Jørnkangan. https://www.jjensen.no/jornkangan-vandrer-original-antifrys De er brede og lette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts