Toby Posted October 1, 2023 Share Posted October 1, 2023 Hei. Trenger man fortsatt å søke innførselstilstånd hos polisen i Sverige eller er det nok å notere lyddemper og kaliber sammen med ammunisjonen i skjutvapendeklarasjonen? Prøvde å finne ut av det på svenske tull/politi sidene uten at jeg ble noe lurere…… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarvekongen Posted October 1, 2023 Share Posted October 1, 2023 I nederste felt på formularet som utfylles digitalt skal du skrive mengde patroner og evt lyddemper. Jeg har praktisert dette siden registreringsplikten på dempere opphørte, har aldri fått noen spørsmål. Med det sagt er jeg usikker på om noen leser hva det står. Har aldri blitt kontrollert eller hørt om andre som har blitt det. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slemmo Posted October 1, 2023 Share Posted October 1, 2023 Jeg var innom svenske tollen sist jakttur i sverige mai i år siden våpenpasset mitt var utgått, de sa ingenting om demperen jeg hadde deklarert på skjemaet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olemann Posted October 1, 2023 Share Posted October 1, 2023 Skriv det bare inn på skjemaet sammen med ammunisjon, Ref et par linjer opp. Gjorde det sist i forrige uke. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts