Jump to content

Jaktfelt Rakkestad 18.1.09


f-groen

Recommended Posts

Guest graahund

Har skyti det stevnet i flere år og det har vel middels vansklighetsgrad. Bra stevne og vel organisert. Det går på Slettemoen på veien mot Aremark.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok at 3/4 av deltagerne ser på stevnene som god trening :wink: Fin måte å bruke ellers ganske kjedelige vintersøndager på. Det er jo også veldig sosialt. Mye skravling. Når sommern kommer, så har folk mye mer å gjøre i helgene, så jeg tror definitivt ikke det ville ha trekt flere folk om sommern.

Link to comment
Share on other sites

Stevnene på Slettemoen er bra, passe vanskelig, passe lang løype, hyggelige folk! Så er det påmeldinga da, fy faen! Det går bare ikke ann at det skal være minst 50 meter kø. Er som å se på maling tørker. Hvis det ikke finnes folk i Rakkestad som behersker pc så for guds skyld skriv for hånd, og bruk feltkort som deltagerne fyller ut selv. I fjor hørte jeg at enkelte sto 1.5 time i kø for å melde seg på. Håper det ikke er slik i år. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Vet dere noe om påmelding?

Tenker å ta med kompisen å kjøre 30mil for å skyte!

Håper å treffe Graahund og CG-12 der :D

 

Skal nok mye til at du ser meg der desverre. Har blitt syk (ikke kols) og må se ann dette først desverre. Om vi ikke treffes der så lykke til begge to. Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Alle skytebaner ligger også "brakk" frem til april så man får jo verken skutt inn rifla eller trena noe så det kan vel ikke være noe populært, hadde man hatt dette på vår\sommerstid i stedet så hadde det sikkert trekt mange flere deltakere.

 

Jeg hadde ikke deltatt på et eneste jaktfeltstevne om det var på sommeren, da er det figurjakt og lerduekonkurranser.

Link to comment
Share on other sites

quote="Sportskytter"]Alle skytebaner ligger også "brakk" frem til april så man får jo verken skutt inn rifla eller trena noe så det kan vel ikke være noe populært, hadde man hatt dette på vår\sommerstid i stedet så hadde det sikkert trekt mange flere deltakere.

 

 

Flytt til vestlandet,der åpner skytebanen neste lørdag :lol:

Link to comment
Share on other sites

Alle skytter baner er ikke stengt på vinter n.Og på sommern er det så mye annet av div skytter grener ,så jaktfelt må nok ligge til den tia den gjør pr i dag :idea: sniper arne og jeg tar muligens turen ned på stevne. Men er det så lang venting for og melde seg på da er jeg mer skeptisk til det.Kan ikke jaktfelt NORGE kopiere BOJ,det hadde vært merepraktisk for alle parter,aransjør vet ca hvor mange som kommer og vi skyttere som spesielt kjører kansje 3 timer før vi får meldt oss på.da er det greit og vite at en for eks har skyte tid 1430. Dette er noe for NJFF og ta tak i med foreningen rundt om.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...