Eirik83 Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 (edited) Rifla mi har vært inne å fått på nytt sikte og fikset noe greier nå i sommer,og så har de på et eller annet vis klart å surre den bort. Etter mange uker med tull har de nå funnet den og den er på veg tilbake til meg. Problemet er da at jeg ikke har fyrt av et skudd enda,og jakta begynner i hvert øyeblikk. Det jeg lurer på er om jeg kan skyte treningsskuddene og oppskyting etter jakta har begynt? Finner ikke noe regler på det Edited August 29, 2023 by Eirik83 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gribben Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Ja, det kan du. Så lenge du finner en bane som fortsatt har åpen for oppskyting. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bardp Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Siste oppskyting/trening her er 25.september. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik83 Posted August 29, 2023 Author Share Posted August 29, 2023 Hvor er det? Her er siste torsdag 31 august Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ståle R Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 21 september her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bardp Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Eirik83 skrev (7 minutter siden): Hvor er det? Her er siste torsdag 31 august Bodø Østre Skytterlag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jegermeistern Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Eirik83 skrev (1 time siden): Hvor er det? Her er siste torsdag 31 august Det er lettere at du oppgir omtrent hvor du holder til, enn at alle forumets medlemmer skal proklamere når siste skyting på deres bane foregår. Ellers - "obligatoriske skudd" må avlegges på to forskjellige dager (sjølve prøven kan avlegges når du skyter andre dagen). Men du kan jo melde deg på et skytterstevne (finnes noen enda, se "påmelding" DFS), da får du alle 30 "obligatoriske skudd" på en dag. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wintel Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Lørenskog skytterlag avholder prøveskudd og oppskyting på Losby frem til 1. april neste år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts