Jump to content

Tennhetter. Hvem har pr dd.


Fanjunkaren

Recommended Posts

Ta en ringerunde. I løpet av det siste året har jeg kjøpt både krutt og tennhetter hos Jakt & Friluft (Gjøvik) og Våpensmia (Dokka) som de har hatt i den fysiske butikken men ikke lagt ut i nettbutikken på grunn av at de får inn så små partier. Våpensmia holdt av en kilo N-110 til meg et par dager til jeg skulle forbi, men de hadde sikkert sendt også om jeg hadde bedt om det.

Link to comment
Share on other sites

Hombre skrev (34 minutter siden):

Ta en ringerunde. I løpet av det siste året har jeg kjøpt både krutt og tennhetter hos Jakt & Friluft (Gjøvik).....

Jeg også (VihtaVuori N150 og Magtech LR hos J&F i Arendal). Vet i tillegg om en forhandler på Sørvest-landet som fra tid til annen får inn mindre partier av tennhetter (Fiocchi). Han annonserer heller ikke, og "rasjonerer" med en begrenset mengde til enkeltpersoner slik at flere skal få.

Edited by Sølvrev
Presisering.
Link to comment
Share on other sites

Sølvrev skrev (På 10.8.2023 den 12.56):

Jeg også (VihtaVuori N150 og Magtech LR hos J&F i Arendal). Vet i tillegg om en forhandler på Sørvest-landet som fra tid til annen får inn mindre partier av tennhetter (Fiocchi). Han annonserer heller ikke, og "rasjonerer" med en begrenset mengde til enkeltpersoner slik at flere skal få.

Hei, hvem på sørvestlandet er dette?=) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...