Fanjunkaren Posted August 10, 2023 Share Posted August 10, 2023 Som tittelen sier: Hvem har tennhetter, eller sagt på en annen måte, hvor kan jeg kjøpe "large rifle eller "magmum rifle".? Ser ut til at alle "store" er utsolgt, men kanskje det finnes noe ute der et sted allikevel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hombre Posted August 10, 2023 Share Posted August 10, 2023 Ta en ringerunde. I løpet av det siste året har jeg kjøpt både krutt og tennhetter hos Jakt & Friluft (Gjøvik) og Våpensmia (Dokka) som de har hatt i den fysiske butikken men ikke lagt ut i nettbutikken på grunn av at de får inn så små partier. Våpensmia holdt av en kilo N-110 til meg et par dager til jeg skulle forbi, men de hadde sikkert sendt også om jeg hadde bedt om det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sølvrev Posted August 10, 2023 Share Posted August 10, 2023 (edited) Hombre skrev (34 minutter siden): Ta en ringerunde. I løpet av det siste året har jeg kjøpt både krutt og tennhetter hos Jakt & Friluft (Gjøvik)..... Jeg også (VihtaVuori N150 og Magtech LR hos J&F i Arendal). Vet i tillegg om en forhandler på Sørvest-landet som fra tid til annen får inn mindre partier av tennhetter (Fiocchi). Han annonserer heller ikke, og "rasjonerer" med en begrenset mengde til enkeltpersoner slik at flere skal få. Edited August 10, 2023 by Sølvrev Presisering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanjunkaren Posted August 10, 2023 Author Share Posted August 10, 2023 Har ringt rundt til alle innenfor to timers kjøreavstand. Ingen har LR eller magnum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stimm Posted August 14, 2023 Share Posted August 14, 2023 Sølvrev skrev (På 10.8.2023 den 12.56): Jeg også (VihtaVuori N150 og Magtech LR hos J&F i Arendal). Vet i tillegg om en forhandler på Sørvest-landet som fra tid til annen får inn mindre partier av tennhetter (Fiocchi). Han annonserer heller ikke, og "rasjonerer" med en begrenset mengde til enkeltpersoner slik at flere skal få. Hei, hvem på sørvestlandet er dette?=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sølvrev Posted August 14, 2023 Share Posted August 14, 2023 Stimm skrev (7 minutter siden): Hei, hvem på sørvestlandet er dette?=) Har sendt deg en PM. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts