Jump to content

Kolbemagasin - reimbøyler for innfelling - hvem produserer dette, eller grossist er av interesse?


Tomas

Recommended Posts

Lager noen stokker fra tid til annen, har firma slik at jeg burde kunne handle direkte fra en grossist. Har spurt Brownels, men de har ingen av delene. Er fullstendig klar over at jeg kan henvende meg til en børsemaker, men jeg ønsker å kutte ned på et mellomledd. Så derfor er tips om grossiter aktuelt. På forhånd takk.

Link to comment
Share on other sites

Elgjaeger skrev (På 20.11.2022 den 10.09):

Jeg har kjøpt disse en gang fra Brownells, men ser ikke ut som de leveres gjennom Brownells Norge lenger:

 

https://www.brownells.no/PETE-GRISEL-SLING-SWIVEL-BASE-SET-SUNNY-HILL-Pete-Grisel-Win-1-Sling-Swivel-Base-Set-Steel-Black-848000008

 

Har tenkt å lage meg noen innfellbare selv, har fres og dreibenk så det bør gå greit. Disse skal ha en base som er innfelt, med en utfellbar del hvor Uncle Mike eller annen bøyle kan festes. Disse er tiltenkt benyttet ved det bakre innfesting i kolben, d.v.s. ikke på fortre. Irriterer meg over reimbøyler som hefter i når jeg skyter med anlegg, derfor denne løsningen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...