Jump to content

Dobbel adapter til reimbøylefestet


jernmannen

Recommended Posts

Som navnet på tråden antyder forsøker jeg å finne et adapter til reimbøylefestet på som tillater meg å både feste riflereim og en primos polecat rapid pivot /stoiney point feste på samtidig uten måtte fikle med smådeler i skogen.

 

Med andre ord : Et reimbøylefesteadapter med 2 reimbøylefester som monteres på 1

Jeg aner ikke hva ordlyden på hva dette heter eller om produktet i det hele tatt eksisterer men har trålet gjennom det jeg kan av relevante nettbutikker uten særlig hell.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det er jo reimfeste på feste til stoneypointen som gjør akkurat det du er ute etter? Eller har eg misforstått spørsmålet?

 

Stoneypoint-feste festes på riflas eksisterende reimfeste og reimen festes i stoneypointen sitt reimfeste.

 

Bilder av delene i denne tråden:

 

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg tydeligvis en gammel modell. min er fra primos og har ikke det ekstra reimbøylefestet du beskriver. søkte etter bilder av stoney point sitt feste og ser hva du mener. Hvis det er mulig å kjøpe dette festet som reservedel og det er kompatibelt med primos sin rapid pivot polecat så er problemet løst.

 

Edit: det ser riktignok ut som det er gjenger i siden av adapteret men jeg mangler bøylen. Fulgte ikke med i posen med smådeler så da er jeg like langt.

Edited by jernmannen
Link to comment
Share on other sites

jeg kjøpte "Stoneypoint ekstrafeste" på storfangst.no, slik at jeg fikk feste på flere rifler, da får du med det du trenger. Sjekk med de om de har liggende :) 

 

Primos (med grønne detaljer) er vel de nyeste, men helt likt produkt:

 

Fra storfangst.no: "Primos har nå kjøpt opp Stoney Point, så tofoten har fått nytt navn og litt grønn farge, men er ellers 100 % lik som tidligere, jeg kaller den fortsatt Stoney Point, da det er det alle kjenner den som :)"

Edited by yalla
Link to comment
Share on other sites

jernmannen skrev (15 timer siden):

Kan ikke se at denne delen lenger finnes hos storfangst. og jeg har bare 1 del. Så da er jeg desverre tilbake til å finne adaptere.

 

De skulle mest sannsynlig få inn mer tofoter og ekstradeler over nyåret. Leveringsproblemer som det meste annet nå får tiden! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...