Jump to content

Montasjeringer for 11mm skinne


gapahuk

Recommended Posts

Jeg har idag en Innomount one piece montasje som bygger bakover. Det fører til at okularet kommer for nærme øyet for min smak. Det veier og litt i overkant mye.

 

Jeg trenger tips til ringer som kan monteres direkte på våpenet, med rekyl klakk og quick release. 

Noen som vet om noe bra?

 

20220829_180707.jpg

Link to comment
Share on other sites

Silkesvarten skrev (2 timer siden):

Har brukt Sportmatch sine på ein kombi i 308 win. Det fungerte fint. Her er eit eksempel :Sportsmatch delt 1" med. dobbel skrue > Våpen-Søilen - Vestlandets største leverandør (vapen-soilen.no)

 

Takk for svar 😃

 

Er det rekyl klakk på denne?  Hvis ikke, har du opplevd endringer i treffpunkt?

 

Mvh 

André

Link to comment
Share on other sites

gapahuk skrev (1 time siden):

Takk for svar 😃

 

Er det rekyl klakk på denne?  Hvis ikke, har du opplevd endringer i treffpunkt?

 

Mvh 

André

Eg er usikker på om dei har rekylklakk. Baikalen som eg hadde dei montert på har skinna "åpning " bak, og ikkje framme som på di. Framre ring stod heilt framme på skinna, og vart låst fast der. Opplevde ikkje treffpunk endringar.  Skifta seinare til ein EAW svingmontasje som nesten var dyrare enn børsa.

Link to comment
Share on other sites

Torf skrev (18 timer siden):

Det er bare å bore og gjenge et lite hull i skinna på løpet plassert foran bakre ring og sette inn en liten skrue med hodet som rekylstopper.

Alternatvit kan du borre et hull nedenfra i ringen og sette inn en bolt. Da slipper man å "ta høl på" våpenet.
Dersom du vil ha QR-montasje som er lett og bygger litt bakover, så er denne også et alternativ.
http://gunstarmount.com/en-en/index.php?route=product/product&path=59_173&product_id=435

Har en slik på kombien og den er snasen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...