Jump to content

Villreinjakt Eidfjord statsalmenning


HGH90

Recommended Posts

Hvis dette er kartet du jakter i innenfor gul merking ville jeg jaktet ved Viersla eller sørøst for Sandhaug.

Viersla inn mot Smågrananutane hadde vært mitt førstevalg. Jag jaktet i/ved Olavsdalen for mange år siden og det området var da nesten folketomt i jakta.

Med vær fra vest/norvest, ikke uvanlig møkkavær :-), trekker dyr fra sentralvidda opp denne veien sør for Nordmannslågen.

Ta med fiskestang! 

Blir det skikkelig drittvær kan du søke tilflukt på Besså.

 

image.png.7f7a45aaf96db20087a806b4235eb3cb.png

Edited by Torf
Link to comment
Share on other sites

Hei og gratulerar med kort.

 

Dette er eit særs kontroversielt terreng då ein heilt klart har best sjanser sør for Nordmannslågen. I fjor var det fleire tilfeller av jegerar som bevisst stoppa flokkene frå å kryssa ved Lakjen (eg høyrte det på radioen). God folkeskikk er å sleppe dyra og jakte på baktroppen av flokken, ikkke skyte dei fyrste dyra. Men lengre periodar med nord/nordvest så vil dei krysse før eller seinare. I fjor var det draumeforhold med fleire veker med rett vind og vart det jakta godt i området mellom lågen og rv7. Eg var sjølv på Ha4 og fekk tre dyr der (ved Berakupen), så Eidfjord hadde et bra år i fjor, og vi krysser fingrane for at det blir slik i år og!

 

Som nevnt trur eg Viersla er eit veldig bra område. Då kan dyra kome fraåalle kantar. Dei trekker ofte mot Olavsdalen.

 

Ellers er det nok ikke dumt å halde seg rundt Lakjen og håpe at Eidfjordingane er meir solidariske i år og ikke stoppar dyra fra å krysse. Eg trur oppsynet var på banen og sa i fra om at dette ikkje var greit.

Edited by Spjek1
Link to comment
Share on other sites

jjrckd skrev (44 minutter siden):

Bra med dyr i det området i fjor. Har vært dårlig de 30 foregående årene..

Ikkje heilt sant. 2017 var det liknande forhold som i fjor. Mykkje NV og bra med dyr. Eg var der ikkje då, men i fjor var det heilt magisk.

 

Streifdyr kan ein finne over heile vidda, men 4-5 dagar med NV så kan det være mykkje dyr og store flokkar. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...