Jump to content

Skjefter til cz 452 som er lagervare her til lands?


magnum_mauser

Recommended Posts

Eg har i dei seinare år vert flink å trent mykje med salongen, kjekk og effektiv trening som eg har hatt stor nytteverdi av som jaktskytter. Salongrifla mi er ein cz 452 med akseptabel presisjon, men skjeftet og avtrekket kunne definitivt vore betre - eg vurderer derfor å oppgradere begge deler.  Men det ser ut som einaste skjefte ein kan får tak i her til lands er kkc - gode skjefter, men litt stiv pris til ein gammal cz. Om ein ikkje ynskjer å styre med handel frå utlandet, er det andre alternativer å oppdrive her til lands, som eg ikkje har fått med meg? Kravet til nytt skjefte er strengt tatt eit bedre skjefte enn den lille planken som børsa er levert med 😂

Link to comment
Share on other sites

Sunnmøring skrev (12 minutter siden):

GRS..KKC.. og Boyds er vel de som først faller ned som alternativ.. jeg har GRS på min 455..

Takk for tips. Veit du om det er norske forhandlere som har boyds på lager? Fekk opp ymse treff på brownells, men ingenting på lager og ingenting som kunne bestillast. 

Link to comment
Share on other sites

magnum_mauser skrev (26 minutter siden):

Fekk opp ymse treff på brownells

Med de logistikk utfordringene en ser i verden i dag.. så sliter vel de fleste med å få levert varer.. økte frakt utgifter spiser vel opp gapet mellom Boyds stokk og GRS og KKC i stor grad også.. men det er vel Brownells som er offisiell importør så jeg hadde nok sendt de en mail og hørt.. haster det så hadde jeg gått for GRS/KKC..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eg hadde Boyds-skjefte til min 452, og der passa forsåvidt låsekassa heilt perfekt utan at eg trengte gjere noko tilpasningar. Men løpskanalen var litt skeiv og tok såvidt an i løpet heilt fremst (dette var ein Varmint så litt tjukkare løp enn vanlig 452), så eg endte opp med å pusse denne litt. Eg valgte også å gjere litt tilpasning av stokken for at underbeslaget skulle passe betre. Dette var strengt tatt ei reint kosmetisk endring, men det såg skikkeleg forj...ig ut originalt. Stokken var forøvrig veldig fin å skyte med.

 

Bedda aldri denne, og merka heller ingen forskjell på presisjon samanlikna med originalstokken.

 

Har også Boyds-stokk til min ZKK 601, og det var rein halvfabrikata sjølv om Boyds påstod at ingen tilpasning skulle vere nødvendig. Endte opp med å frese vekk ein god del materiale både rundt låsekassa og underbeslaget, og søylebedda inn låsekassa. Endte også opp med å endre den litt "stutt-tjukke" stokken ein del utvendig - slanka fortreet nokre hundre gram, forlenga stokken 3cm og endra fasongen på pistolgrepet. Sluttresultatet vart bra, men viss ein ikkje liker fikl er det sikkert like greitt å betale meir og få noko som fungerer i utgangspunktet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...