Jump to content

Aktive ørepropper til jaktbruk, kva finnes der ute og kva er best?


magnum_mauser

Recommended Posts

Med ein hørsel som ikkje er bedre enn den trenger å være, samt eg stadig oftare reiser på jakt uten lyddemper, er beskyttelse av hørsel på jakt svært aktuelt for min del. Eg har i mange år hatt aktive hørselvern tiltenkt jakt, og har på sett og vis vert fornøgd med dei. Men utfordringa mi er av at ein eller anna grunn, får eg vanvittig vondt i "brusken" i øyra av å gå med øyreklokker over tid. I tillegg er eg varmblodig og svetter mykje, so klokkene står som regel på hodet og so må eg ta dei på øyra når eg skal skyte.

 

Klokkene eg har i dag er "aktive" og gjenngir lyd og retning i ein sopass god kvalitet at eg synes dei fungerer godt nok til praktisk jakt - desse er over 10 år gamle, so eg rekner med at kvalitet på lyden på dagens ørepropper er minst like bra?

 

Og eg kobler jaktradioen til mine klokker med ledning, men eg har fått med meg at hvertfall ein av øreproppane som selges i dag kan koblast trådlaust opp mot jaktradio - men finnes der propper som kan koblast til radio med ledning? Eg såg eit bilde av ein kar som hadde propper i øyra som hang sammen med kabel rundt nakken hans, og det kunne sjå ut som der var kobla til jaktradio? Hadde vert ein fordel om eg slapp å investere i ny jaktradio også, hvis eg kan unngå det.

 

Kva finnes og kva anbefalast? Prisen er mindre viktig, hvis eg først skal investere so bør det være so bra som mogleg.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, magnum_mauser said:

Hadde vert ein fordel om eg slapp å investere i ny jaktradio også, hvis eg kan unngå det.

 

De vanligste elektroniske proppene koples til jaktradioen med en halsslynge. Halsslyngen koples til radioen via vanlig 3,5mm jackplugg, så du trenger ikke kjøpe ny radio. 

 

Halsslyngen virker som om en lokal teleslynge som man har med seg. https://no.wikipedia.org/wiki/Teleslynge

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...