Artyom123 Posted July 18, 2021 Share Posted July 18, 2021 Hei. Jeg skal selge en hagle fra dødsbo. Modellen er følgende: «Beretta 686 silver pigeon I». Jeg har 0 peiling på våpen og lurte på om noen her inne kunne angi en ca. pris som jeg kan legge den ut for på Finn? På forhånd takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobby Posted July 18, 2021 Share Posted July 18, 2021 Ser det sitter to extended choker i. Du har ev også orginalkoffert med flere choker og utstyr? Meget pent våpen og kolbe, - bør minimum kunne selges for kr. 12000.- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artyom123 Posted July 18, 2021 Author Share Posted July 18, 2021 Takk for svar! Hva er en choker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei tohi varjata Posted July 19, 2021 Share Posted July 19, 2021 Choke er trangborring, en sylinder som skrus inn fremst inni løpet for å påvirke hvordan haglet spres. Det ligger nok en nøkkel oppi, som brukes for å skru disse ut. Ole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rugerdud Posted July 19, 2021 Share Posted July 19, 2021 En choke, flere choker alle chokene Pen hagle, om du har lite våpenkunskap ta den med til en våpenbutikk/børsemaker som kan se over den og gi deg en god takst. At den ser pen ut betyr ikke at den er i god stand selv om det er kvalitet. Lykke til med salget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted July 25, 2021 Share Posted July 25, 2021 Er kolbekappa original på den? Synes at den ser litt hjemmesnekra ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rugerdud Posted July 25, 2021 Share Posted July 25, 2021 3 hours ago, Polardego said: Er kolbekappa original på den? Synes at den ser litt hjemmesnekra ut. Tror ikke du bør spørre en som ikke vet hva choker på ei hagle er om slik? Hadde nok tatt en tur innom en forhandler og fått de til å vurdere den for meg om jeg var så "grønn" på våpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts