Jump to content

Bestille ladekomponentar 6,5x55


Stihl Crazy

Recommended Posts

Tenkte og bestilla nokre kuler og krut av det lokale skyttarlaget,  Rifla er relativt ny så har berre prøvd jakt og varmintkuler.


Her er kva dei har og velga i, kuler:


Norma golden target  139 gr         Kr 3,09

Sierra match elite 120 gr.               Kr 3,59. Min500

Sierra match elite 100 gr.               Kr 2.99 min 500

norma rekrutt elite 100 gr               Kr 2.95

lapua scenar. 139 gr.                       Kr 3,53 min 1000

lapua scenar 123 gr.                        Kr 3,53 min 1000

lapua scenar rekrutt 100 gr             Kr 3.43 min1000

lapua scenar 108 gr.                         Kr 3,53 min1000

 

Krutt:

norma 19 min 5 kg 649 pr kg

Vv.  N 150 min 3,5 kg 617 pr kg


 Dei har og  RSW Large rifle 5341 til 65 øre pr stk samt winchester Large rifle til 45 øre pr stk.

 

Eg tenker hovudsakleg treningskyting for jakt, på inntil 250-300 meter etter kvart, rifla er ei tikka t3x. Eg har ikkje prøvd presisjon med nokon av desse kulene her. Av lette kuler eg har prøvd er sierra varminter si 100 gr kule med Vv150 krutt. Den måtte ladast friskt, 43,5 gr for og gi god presisjon, 12 mm. Slappare lada gav dårleg presisjon. 

 

Tenkte kanskje Vv150 kruttet sidan eg allerede brukar det til varmintkuler.
 

Kva kuler eg skal bestilla her er eg meir usikker på. Den forige rifla mi var kresen men då eg fekk 100 gr scenar fekk eg god presisjon, må bestilla 1000 stk der då, så kva tykkjer de er lurt her?
 

Link to comment
Share on other sites

Når eg tenker meg om, kanskje det luraste er og få tak i litt mindre kvanta av kuler eg har tru på og prøva opp imot det  Vv150 kruttet eg har. Litt kjipt og kjøpa ein masse kuler som ikkje går noko særlig.

Så eg får omformulere spørsmålet litt, kva kuler har de mest tru på (dersom eg kan få tak i) Har eigentlig mest lyst til og prøva lapua scenar 108 gr, den må vel halda ut til nokre hundre meter eller bør eg velga ei tyngre?

Link to comment
Share on other sites

Eg kom på at eg hadde lada opp 10 patroner med 100 gr lapua scenar, 38 gr Vv krutt. Skaut to 3 skudds seriar no i formiddag. Den eine var på 11 mm og den andre på 13 mm.

 

Presisjonen er god på 100 meter, men lurar på om kulene held mål på 2-3 hundre meter?

Dei er vel eigentleg berekna på 100 meter.

Ser at BC er på 0,424 er det bra? BC har eg aldri sett meg inn i så nøye.

Link to comment
Share on other sites

Ja då går eg for 100 gr sidan eg veit den fungerar, samskytt nesten perfekt med dei (få) andre kulene eg har stappa i ho og.

Men når me fyrst er inne på det, har lurt litt på og kjøpa meg ein «gong» og skyta på. 
Er dette lærerikt på la oss seie 300 meter? Eg har aldri skutt på stålmål før, ein ser jo ikkje kor ein treff dersom ein bommar, er jo forskjell i forhold til skyting på papp. 
Ser at skytarlinken har dette til ein ikkje allfor galen pris https://skytterlinken.no/stalmal-gong-hx450

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, nhd said:

Med mindre gongen er svært liten, blir er raskt lei av det. Trives bedre med elektroniske skiver. 

En må jo også tenke på hvor en henger opp noe slikt for det går jo rikorsjetter alle veie når en skyter på stålmål. Mange år siden jeg sluttet å bruke slike.

Link to comment
Share on other sites

Har ein bra øde plass eg kan skyta utan fare for risikosjett. Tenkte kanskje sittande med støtta eg da (som iverfall på storviltjakt) er det mest vanlege for meg.

Viss det er for lett kan eg vel flytta meg lengre vekk.

Tenkte kanskje ein gong på 20 eller 25 cm, sittande tvilar eg på at eg skyt på meir enn 300 meter då vert det nok liggande med støtta framme og bak.

 

Link to comment
Share on other sites

Gulpe Guri har du sett prisen? Eg er ikkje så innteresert. Då vert det skyting på rema 1000 sine reklameplakater, opphengt av meg på beitet i tilfelle nokon var i tvil. 

Men eg kjem jo til og trø beina av meg skal eg skyta på 300 meter og papp.

Det må jo finnas ein anna metode som eg ikkje har tenkt på enda.

Skyta på leirduer? Men er tunge og drassa på samt blir jo potteskår overalt.

 

 

 

 

 

Edited by Sitka
Link to comment
Share on other sites

Det er vel høyst uvanlig at skyting på stål på 300m sender rikosjetter i alle retninger… 
 

fragmenter kan for øvrig samles opp om man henger opp gongen i et bildekk.

 

Leirduer fungerer supert, forsvinner ved neste regnskyll

Link to comment
Share on other sites

Om du vinkler gongen nedover/i sikker kulesprutretning får du ingen rikosjetter «alle veier». Lett å få til med opphenget. Stort sett knuses kula om det du skyter med holder god nok hstighet og kula ikke er for hard. At forsvaret har forbudt stålmål er nok en myte. Må i såfall være et annet forsvar enn det jeg kjenner til ;) at DFS har varslet et fremtidig forbud er så sin sak. Mitt skytterlag lar alt sitt stål henge i håp/forventning om at avgjørelsen blir omgjort/modifisert.

 

ad prisen synes jeg ikke den er så sinnsyk. Klart, skulle du hatt 10-20 mål hadde det blitt penger, men du snakker om ett? En engangsinvestering for deg, og for barnebarna ihvertfall, om den ikke ruster opp. 
 

om du maler opp målet en gang iblant ser du godt hvor du treffer også. Skyte på oppmalte steiner funker også, men er langt ifra like tilfredsrillende. Ellers er gamle bowligkjegler greit, tåler mange treff, leirduer er nevnt, ballonger funker. Du kan selvfølgelig også klare å finne billigere stålmål, finnes flere tråder her inne med gode tips, men det bør absolutt være hardox 450 eller tilsvarende. Sparer mye/alt av rikosjetter, og varer uendelig mye lenger enn vanlig mykstål OG gir oftest en mye klarere, mer tilfredstillende og musikalsk «pling».

 

Stålmål anbefales.

Link to comment
Share on other sites

Sorry bardp men eg tar sjangsen med gong allikevel.

Kva størrelsa(r) meinar de er fornuftig. Lik frakt uansett, 99 kr.

Har fått tak i 100 lapua scenar 108 grains kuler tenkte og bruka dei, eller 100 grains dersom 108 ikkje går bra.

I og med at prisen ikkje er heilt avskrekkande så tenkte eg kanskje 2 stk. Ein liten og ein større. Problemet er at eg ikkje har vore borti dette før så eg veit ikkje heilt kva eg skal gå for. Tenkte kanskje den minste 10 eller 15 cm og den større 20, 25, eller 30. Reknar med og henga dei opp på fast plass ein gong for alle slik at det vert ikkje så mykje bæring.

 

Allternativa er 10, 15, 20, 25, 30, 40 og 50 cm diameter på gongane. Vekta på dei har eg ikkje i hovudet. 

Edited by Sitka
Link to comment
Share on other sites

Noko eg har tenkt litt på eg innbillar meg at det er lettare og treffa i svarten på ein blink en det er og treffa ein lika stor gong. Om dette stemmer veit eg ikkje. Poenget er at dersom det er slik bør ein vel gå litt opp i størrelse på gongen. Det blir uansett skyting med støtta, sittende og liggande. Sist eg skaut var tre skuddsammlingane på ca 5-6 cm på 220 meter sittende med støtta (heimelaga tofot) Er stygt redd for at sammlingar opnar seg opp dersom ein skyt 5 eller 10 skot.

Link to comment
Share on other sites

 

Denne tråden med 135 svar burde inneholde alle svar du søker om det meste i livet ;) Hadde det vært meg hadde jeg gått for 15-20 og 25-30, 10 blir nok litt strevsomt med tanke på oppheng. Blir fort mye energi i en så liten plate, som gjør at opphenget kan ha lett for å snurre seg opp, eller bli skutt av. Er jo også lettere å treffe opphenget ved et uhell jo mindre plata er. Ad oppheng er det mange gode alternativer, de fleste er sikkert beskrevet i posten jeg linka, eller finnes ved søk på "gong" eller "stålmål". Selv bruker jeg samme som THLR i de tidligste youtube-videoene hans: Patentbånd, dette krever minimum to skudd på riktig plass for å skytes av, kjetting KAN du klare å skyte av med ett skudd. Jeg bruker M8 bolt og har patentbånd med store nok hull til å ta M8. I andre enden er de fleste av mine mål festet til berg med ekspansjonsbolter, disse er også M8, alt låses med M8 vingemuttere. Henger en eller to ekstra bolter med vingemuttere på opphenget i tilfelle det blir skutt av og jeg må reparere. Siste trikset er at jeg har litt mer patentbånd enn jeg behøver, så om det blir skutt av forskyver jeg bare innfestingen og setter sammen de avskutte delene med en ekstra bolt. Brannslange og strammebånd tåler også flere skudd. 

 

EDIT: Ut av nysgjerrighet måtte jeg regne litt på tykkelsen på målene til skytterlinken, siden tykkelsen ikke var oppgitt. Basert på vekten ser det ut til å være 12 mm. Da har du litt mer å gå på mtp små mål. Selv har jeg noen Ø13 mål i 8 mm Hardox 450, og disse er litt slitsomme å skyte på før de er så langt borte at de er vanskelige å treffe. Det går som oftest hardt ut over opphenget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...