Jump to content

Sparta Hunting Club, noen som har erfaring?


Nyati

Recommended Posts

Ett par kompiser av meg reiste med de til Grønland på moskusjakt for noen år siden. De var ihvertfall fornøyde. Ikke hørt noe negativt. Du kan jo ringe direkte til kontaktpersonen i Norge, han bor i skjeberg, men nå husker jeg ikke navnet hans. Er visst bra å ha med å gjøre, og ordner det meste etter hva jeg har hørt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har reist en tur med Sparta og hadde forsåvidt ikke noe særlig å klage over, men det virker som om de fort kommer på kant med outfittere og skifter "leverandører" relativt ofte. Slike saker har som regel flere sider, men jeg har pratet med noen av disse outfitterne i etterkant og de har ikke så mye godt å si om klubbens ledelse.

 

Har også erfart at det kan være vanskelig å få kontakt med dem og at det tar tid å få svar på henvendelser.

 

Synes nok at f. eks Limpopo Travel virker mye mere profesjonelle.

Link to comment
Share on other sites

Vi va 4stk som reiste med sparta til Ungaren på Kronhjort,allt gjikk strålende under jakta men suffelsen kom den og.Det blei miksing med hvilken som skulle stoppesut og ikkje.Og dei som blei stoppet ser nesten ut som ei Reinsdyrsimle.Men Karsten hos sparta ordnet dette etter hvert.Men dei gutta som me jaktet med var jo proffe det var heilt sjukt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg reiste med Sparta til Namibia i 2004 og hadde en fin tur. Stort sett er de behjelpelige med svar. Jeg hadde noen små klager etter turen, og blei møtt med ganske negativ tilbakemelding. Skuffet meg litt. Er ikke medlem lenger men etterspurte info om en tur for en stund tilbake, men fikk svar at man måtte være medlem for at de skulle bruke tid på meg. :?:

Men stort sett har de profesjonelt opplegg slik jeg ser det og kan anbefales.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...