Jump to content

Erfaringer med Torsbo Handels AB


pejo

Recommended Posts

Bestilte meg ny dobbeltrifle der for noen år siden. Skulle ha et par endrigner i forhold til standardoppsett, men det stod oppramset som "Options" hos produsenten og skulle neppe være så forb... vanskelig.Den greide de aldri å skaffe, selv om de lovet "om et par måneder" hver gang jeg snakket med dem. Etter 18 mndr ga jeg opp og kjøpte noe annet.

 

Kan selvsagt være et engangstilfelle, men en enkel og sannferdig tilbakemelding burde ikke være så vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

Har ingen erfaring med nettbutikken deres, men har vært der selv noen ganger, og det anbefales på det sterkeste. Tror ikke det er mange som går utapå den butikken hva gjelder utvalg! Helt rått utvalg i både våpen og klær. Spessielt brukte våpen, som de har mye mer av en det som står på nettet.

 

Hva gjelder handling av våpen til Norge er det ingen problemer. Såpass mye norsker som handler det der, så de er drilla i rutinene. Sender i posten og, bekjente som har handla slik her, og ikke hvert problemer.

 

MEN, eneste du skal være forsiktig med er å la de gjøre børsemaker jobber. Her har de gjort mye rart. Hvert borti ett par tilfeller selv, mye småtteri rundt montering av kikkerter er det jeg selv har hvert borti. Hørt om andre og. Så her må vel rådet være å la en nordmann ordne det som skal ordnes på våpenet. Ikke en svenske.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg "kjøpte" en Blaser R93 der forrige uke. En drøss med e-mailer og tlf. Meget mangelfull oppfølging.

Ble endelig enig med dem og bekreftet handelen pr e-mail, samtidig som jeg ba om nr på børsa for å legge inn søknad. Har fortsatt ikke fått noe tilbakemelding, så nå er børsa bestilt hos Jakt&Friluft isteden. Livet er for kort til å handle hos med folk som har finger'n langt oppi r.....

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Utifra min erfaring med Torsbo Handels vil jeg på det sterkeste fraråde noen fra å handle der, de brukte over to månder på å klarere eksport av en rifle jeg skulle kjøpe fra dem. Det er omtrent umulig å komme gjennom på tlf resultatet var gjerne 40 - 50 min på telefon (hvis man i det hele tatt kom gjennom) for deretter å få beskjed om å legge igjen beskjed slik at de kunne ringe tilbake senere noe de ikke gjorde. Når man i tilegg fersker dem i å lyve ( de sa at søknaden var sent til politiet noe det i ettertid viste seg at den ikke var) så forsvinner den siste rest av troverdighet.

 

Jeg endte med å kjøpe rifle her i Norge

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt to Sako rifler og en Merkel hagle der tidligere og vært meget fornøyd.

MEN noe må ha skjedd, kanskje har de mistet den flink medarbeider eller lignende.

Nå er de ikke å få fatt i på telefon, de svarer ikke på mail og de følger ikke opp lovnader de har gitt kundene.

Ringte i to hele dager for å få satt av en rifle jeg ønsker og kjøpe. Kom endelig igjennom og ble lovet bilder på e-post. Jeg har sent fire e-poster og purret uten å ha fått svar. Rifla er ennå ikke reservert og står ennå åpen for salg på nettbutikken.

På nåværende tidspunkt vil jeg ikke annbefale men heller advare mot å handle på Torsbodhandel.

Håper de får orden på ting igjen for det har vert en god butikk

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nå ventet leeenge på en Blaser fra Torsbo dritthandel.

Rotten service

Verdiløs sentralborddame

Idioter til kundebehandlere

Svensk bedriten folkeskikk

J.... løgnhalser som fortjener tunnbrød og grovsnus pakket langt opp i rævva.

 

Skjønner veldig godt at de har 4 tusen våpen liggende der. De vil jo ikke selge noen. Forb..nede u...målere.

 

 

Og "Nikke", " Jokke", "Proppe" eller hva du kalles der nede i Rævås : Send meg den førdømte børsa omgående!

 

Er veldig nært en avbestilling nå. Hadde det bare vært noen andre i europa som lagerfører r93 i .416.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt våpen 2 ganger i sverige og vil anbefale begge steder.

 

Første gangen kjøpte jeg en Sako75 på http://www.nyavapen.se/ den ligger i trollhettan.. Lett å finne og bra utvalg.

 

Andre gangen kjøpte jeg en Browning Bar Limited. Dette var på www.jgjakt.se. Den ligger i Sävedalen like utenfor gøteborg. Veldig førnøyd med Jgjakt. Flinke og ganske så raske. Annbefaler kjøp på dette stedet. 1etasje med våpen og utstyr og andre etasjen er det klær og støvler. Vet att de sender våpen til Norge også..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...