Jump to content

JahtiJakt Premium jaktstøvel


Sørlandsjeger

Recommended Posts

Hva tror dere om disse skoa?

 

Trenger nye, og som fattig student bør de være billige. Men selvfølgelig, kvalitet foran kvantitet :P Noen som har de og har tilbakemeldinger å komme med? Er de store/små o størrelsen? Må ha den største de har, 48. Er det mulig å bytte dem hvis de ikke passer?

 

EDIT: link...

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hva tror dere om disse skoa?

 

Trenger nye, og som fattig student bør de være billige. Men selvfølgelig, kvalitet foran kvantitet :P Noen som har de og har tilbakemeldinger å komme med? Er de store/små o størrelsen? Må ha den største de har, 48. Er det mulig å bytte dem hvis de ikke passer?

 

De jeg kjenner som har den vil aldri kjøpe noe slikt igjen. Sikkert noen som har vært heldige med de, men ettersom jeg kjenner mange som har dem og ingen som liker den, så ville aldri jeg ha kjøpt.

 

De lekker visst....

Link to comment
Share on other sites

Spørs hvor mye du skal bruke dem det..

Jeg har et par slike som "par nummer tre". Altså ikke førstevalg på hardere turer, de er gode å gå i, passformen passer meg, litt romslige. Plass til en del inni. Iforhold til andre jaktstøvler i samme nummer..

De er moderat vanntett, kan sammenlignes med vanlige lærstøvler. Behandles deretter..

De har ok slitestyrke, igjen subjektivt, iforhold til andre fjellsko jeg har ( alfa og chrispi).

Jeg vet ikke om jeg vil anbefale dem som de eneste jaktstøvlene man har, men i forhold til mye annet i samme prisklasse er de ok.

De er litt sen å tørke, akkurat som alle andre sko med membran.

 

tja.. helt grei.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sendte akkurat et par støvler tilbake som reklamasjon.

Jeg tror det er som noen sier om Jahtijakt, Noen kan være heldige, og noen kan være uheldige.

Jeg har varierende inntrykk fra dems side.

 

Jeg skal ikke ha de skoene igjen. De gikk opp i sålen etter halvannen uke, dog med jakt hver dag fra morgen til kveld.

De var våte, og trakk vann som bare det.

De holdt ikke til mitt bruk.

I reklamasjonen stilte jeg flere spørsmål til kundeservice, og fikk enstavelsesord i retur.

Til slutt svarte ikke vedkommende på henvendelser.

Måtte tilslutt be om ny kundebehandler, og da gikk det strålende.

 

 

Ellers ser jeg det er mange som anbefaler M77, hvis de vedlikeholdes riktig.

Selv har jeg NESTEN landet på Crispi Hunter da jeg er lei billig skit.

Uansett, det er en jungel av sko og støvler, og tror du må ende på å gå ut å prøve skoene selv, samtidig som du har noen notater i bakhodet. Det viktigste er at skoene passer DIN fot! Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte et par som jeg sku ha i reserve.Selgeren mente de var like gode som både Alfa og Viking,disse blir nok brukt mer enn som reserve sa han.Topp støvel!Vel har brukt dem på 2 dagsturer bare,og ikke imponert..andre dag sto jeg 20sek i en bekk,og de tok inn vann!Skal ikke forekomme på en membranstøvel det!Legg til en tusenlapp og kjøp Viking er mitt råd!

Link to comment
Share on other sites

En kompis av meg har premium støvel fra Jahtijakt. Han er veldig fornøyd så langt. Men han har bare hatt dem 1 år enda. Jeg kjøpte camostøvla til Jahtijakt, eller det vil si at dem fulgte med da jeg kjøpte jaktklærne der. De klærne er jeg forøvrig veldig fornøyd med så langt, men det er 1. høsten med dem, så vi får se. Jeg var fornøyd med støvla i ca. 8 mnd. Da hadde impregneringa fra fabrikken blitt litt sliten. Ikke noe unormalt det, men jeg har impregnert dem med anbefalt middel, og anbefalt fremgangsmåte, og jeg har ikke klart å få dem tette igjen :evil: Og som den rotekoppen jeg er, så finner jeg jo faen ikke igjen kvitteringa :oops:

 

Så det er nok mulig jeg investerer i nye neste høst ja. Hvis jeg får igjen noe på skatten da 8) Da tenker jeg det kanskje blir alfa bever støvler. Har ikke bestemt meg helt enda.

Link to comment
Share on other sites

Har Premiumstøvler og har brukt dem to sesonger, og de holder et par til tenker jeg. Godt fornøyd. Holder tett og er gode å gå med. Definitivt verdt prisen for min del. Jakter ikke så veldig mye, så de holder nok til moderat bruk i hvertfall. Hadde camostøvlene, men de leverte jeg tilbake da de ikke holdt tett. Hadde ikke kvitteringen, men fikk topp service. Var bare å sende dem, så skulle jeg få nye. Valgte å dra til butikken, prøvde Premiumstøvlene og betalte mellomlegget, og alt var i orden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...