Jump to content

Holland & Holland / Rigby


tjensve

Recommended Posts

Min kone og meg planlegger en liten ferie tur til London over nyttår.

Bortsett fra å besøke pub-er kunne det vært veldig kjekt å besøkt butikkene til H&H og Rigby.

Er der noe som kan være behjelpelig med adressene her slik at vi kan komme dit for å se hva de har utstillt/selger?

Hvis noen har forslag om andre jaktrelaterte ting å se på i London så mottas det også med takk.

Link to comment
Share on other sites

Holland&Holland har en ganske kjedelig butikk i mine øyne...Purdey er mye bedre...men du må prate en del for å slippe inn i "The Long Room" men det er absolutt verdt det...mye flotte våpen og mye historie i veggene..

 

Hvis kona di liker eksklusive jakt/turklær så har Purdey mye å se på (mens du bruker tid på våpen selvsagt..).

 

Rigby er også bra sier de som har vært der....en entusiastisk ung gjeng som brenner for merket..

 

William Evans er i nærheten av Purdey….ikke vært der...vet ikke så mye om dem..

Link to comment
Share on other sites

Sist jeg var innom H&H var riktig hyggelig. Kona og jeg var på langhelg i London og hadde hatt en lang lunch med rødvin i Mayfair området. Droppet innom H&H og traff til en forandring en hyggelig type i gunroom. Jeg var i godt humør etter lunchen og vi pratet om afrika, bøffeljakt, 500 NE etc. Så åpnet han glasskapene og jeg fikk tafset på alle de dobbelriflene jeg ville. Kona sa han så litt nervøs ut da jeg testet hvordan de forskjellige riflene til 200k+ Pund passet meg. Men gøy hadde vi, var rett før jeg signerte....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...