Jump to content

Noen som har reist med canada jaktogfiske på svartbjørnjakt?


ctm-4

Recommended Posts

Noen som har vært på bjørnejakt i alberta (åtejakt) med canada jakt og fiskereiser??

Har vært i bc med xxl og jaktet svartbjørn og har vært i alberta med xxl på canotur (svartbjørn/ulv)...nå har jeg delvis bestilt tur med canada jaktog fiske på åtejakt..(ikke gidd og kommenter åtejakta)lurer bare på om opplegget er bra?

Link to comment
Share on other sites

Min bror var på tur med de for noen år siden å han har bare positive kommentarer til karen.

Satt å snakka med han i eit par timer i sommer og snakka om jakt og div og vi er 3 stk som har bestilt Høstjakt på moose av canada jakt og fiske.

Har og snakket med 4 andre her i nærområdet som har på vert på tur med han og vert veldig fornøyd,

og ein av de tru eg skal med han over igjenn og jakte til høsten igjenn.

Link to comment
Share on other sites

De har veldig liten prosent som lykkes med elgjakta.

Vi var 6 jegere og ingen fikk elg, så også kun 2 (kuer).

Du må lykkes 100 % med brunsten hvis ikke har du

ingen sjans.

Det er tett kratt overalt,det er flatt der og ingen mulighet for

å komme opp i høyden for å speide.

2 av 3 guider var også ubrukelige.

Servicen vi fikk av Øyvind og kona var veldig bra, ingenting

å klage på der.

Bjørnejakta er nok veldig bra. :)

Link to comment
Share on other sites

Tør jeg spørre hva du betaler for en slik tur?

Jeg selger selv slike turer til 24000,- inklusiv fly og garanti på 1 bjørn og jeg har selvfølgelig referanser som jeg kan bruke, så mitt tips er å spørre canada jakt og fiske om de har referanser som du kan ringe til!

Dette er jo alltid et bra tips uansett hvem du reiser med og uansett hvor du skal.

Men dette er min mening :D

Link to comment
Share on other sites

Tør jeg spørre hva du betaler for en slik tur?

Jeg selger selv slike turer til 24000,- inklusiv fly og garanti på 1 bjørn og jeg har selvfølgelig referanser som jeg kan bruke, så mitt tips er å spørre canada jakt og fiske om de har referanser som du kan ringe til!

Dette er jo alltid et bra tips uansett hvem du reiser med og uansett hvor du skal.

Men dette er min mening :D

 

Finner ikke bjørnejakt i canada på denne hjemmesiden..???

Kan du hjelpe..?

Link to comment
Share on other sites

Tør jeg spørre hva du betaler for en slik tur?

Jeg selger selv slike turer til 24000,- inklusiv fly og garanti på 1 bjørn og jeg har selvfølgelig referanser som jeg kan bruke, så mitt tips er å spørre canada jakt og fiske om de har referanser som du kan ringe til!

Dette er jo alltid et bra tips uansett hvem du reiser med og uansett hvor du skal.

Men dette er min mening :D

 

Finner ikke bjørnejakt i canada på denne hjemmesiden..???

Kan du hjelpe..?

 

Stemmer nok det da det kun er jakt i Polen på denne siden men jeg er også kontaktperson i norge for et annet firma som kun har jakt i Canada.

Jeg synes dette er det greieste for da er det folk som er spesialister nettop på det område som vi reiser til!

For mer info så kan du heller sende meg en pm :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...