Jump to content

Gaupejegere "drapstruet" på luftskytter.net


Mikkel

Recommended Posts

Ble ganske provosert da jeg tilfeldigvis var innom og så dette: http://luftskytter.net/Forums/viewtopic/t=1322.html

Utrolig mange fornuftige og vitenskapelig godt dokumenterte påstander gitt! :?

 

Ser for meg reaksjonene hvis det hadde blitt snakka om å jakte på rovviltforkjempere her på Kammeret. Å snakke om at det bør jaktes på en gruppe mennesker trudde jeg ikke var helt politisk stuerent lenger...

 

En tanke som slo meg var at Jenny har begynnt med luftgeværskyting :D

Link to comment
Share on other sites

Ble ganske provosert da jeg tilfeldigvis var innom og så dette: http://luftskytter.net/Forums/viewtopic/t=1322.html

Utrolig mange fornuftige og vitenskapelig godt dokumenterte påstander gitt! :?

 

Ser for meg reaksjonene hvis det hadde blitt snakka om å jakte på rovviltforkjempere her på Kammeret. Å snakke om at det bør jaktes på en gruppe mennesker trudde jeg ikke var helt politisk stuerent lenger...

 

En tanke som slo meg var at Jenny har begynnt med luftgeværskyting :D

 

 

de vet jo ikke hva de snakker om, og tallene som blir nevnt er jo minstetall av arten.

 

og det er jo ikke jegern som bestemmer kvoten.

Link to comment
Share on other sites

Omtrent like interesant som denne:http://lp.aftenposten.no/ego/F_HV_1-5a/http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2810944.ece

 

Faen!!! Det var det med klipp og lim... :(

Les Aftenposten og få en god latter DER OGSÅ... :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg er for rovdyr i norsk natur, til og med jeg synes at tråden hos lufskytter.net var usakelig.

Men den var da over 8 måneder gammel, kunne den ikke bare ha dødd i stillhet?

jeg er sikker på at det finnes noen forum for ekstreme dyrevernere som er enda verre, hvor all fakta og saklighet er drept av følelser.

Det finnes folk ute i samfunnet rundt oss som ser på oss som drapsmenn, tenk at vi dreper alle de snille dyrene fra Disneyfilmene, til og med Bambi.

Vi får trøste oss at de fleste av oss befinner seg et sted mellom de som skal verne alt og de som skal skyte alt.

Link to comment
Share on other sites

Stikker ut haka her jeg da selv om jeg hadde tenkt å la vær:

 

En gammel post som jeg gjerne skulle ha moderert meg selv i, spesielt etter å ha lest en god del her på forumet med saklige argumenter fra begge sider om saken, som jeg registrerer er vanskelig å komme til en løsning på.

Jeg ser utvilsomt at jeg hadde latt følelsene og tastaturet fyke avgårde lenge før hjernen var med dengang jeg postet de to innleggene der og det tar jeg selvkritikk for.

 

Beklager til de det måtte provosere for et følelsesladet innlegg med lite eller ingen bakgrunnsfakta, men motstander er jeg enten det blir respektert eller ei.

Link to comment
Share on other sites

Og dere kaller meg tullete ! Tråden du refererer til er innehar noe av det tåpeligste jeg har lest på lenge.

Boy are we on net.

 

Merkelig kommentar.....er du påvirket igjen ? Husk bare å ligg unna våpnene dine denne gangen !

Link to comment
Share on other sites

Og dere kaller meg tullete ! Tråden du refererer til er innehar noe av det tåpeligste jeg har lest på lenge.

Boy are we on net.

Merkelig kommentar.....er du påvirket igjen ? Husk bare å ligg unna våpnene dine denne gangen !

"LongRange" stilte et betimelig spørsmål:

"Man kan begynne å lure på hva som var poenget med denne tråden"

Så vidt jeg kan se, viste "Mikkel" noen innlegg fra et forum der utslenging drapstrusler og sjikane ser ut til å være medlemskriterier. Og så vidt jeg oppfattet, underforstått: Slik vil vi ikke ha det her inne.

 

Og så går noen tvert i mot i gang med personangrep og fortsettelse av tidligere krangler her inne! Hvis det ikke kommer noe fornuftig ut av denne tråden litt fort, forsvinner den!

 

Jegermeistern

Link to comment
Share on other sites

Jeg la fingrene på hoggestabben for å informere om at jeg har et litt "roligere" syn på saken idag.. og når da vingemutteren med flere slenger med leppa bare for å gjøre det, for så å ikke gi respons når jeg svarer på tiltale, i en så GAMMEL tråd som dette var....ja, da havner vedkommende i en hylle for seg selv! (modererer meg selv fra lignende personangrep som visse "voksne" her inne burde holde seg for god til)

 

Blir vel litt vanskelig å slenge videre med kjeften når man plutselig innser at den som ble "hengt" ut her har fått ting i et litt annet perspektiv, for det er vel lov...eller..?!?!

Link to comment
Share on other sites

Og dere kaller meg tullete ! Tråden du refererer til er innehar noe av det tåpeligste jeg har lest på lenge.

Boy are we on net.

 

Merkelig kommentar.....er du påvirket igjen ? Husk bare å ligg unna våpnene dine denne gangen !

Tja det var ett forsøk på å komme med ett støttende utsagn (i steden for det evindlige +1 som mange her ikke liker).

Jeg ser at forsøket var hensiktsløst, og tar det ad notam. Så får du selv velge å tenke ut hva jeg har notert meg. :?

Link to comment
Share on other sites

Man kan begynne å lure på hva som var poenget med denne tråden i det hele tatt? skal man hause seg opp for alt man blir provosert av uten å etterpå gi respons så har man jammen for lite å gjøre!

 

Denne tråden er omtrent like nyttig som et piss i oslofjorden.

Så overhode ingen grunn til å komentere ditt innspill her i denne tråden, det var helt greit og informativt som det var.

Om du har svart på Luftnet, så har jeg ikke sjekket der enda.

 

P.s. Poenget med tråden, vill jeg tro var å vise hvor galt ting kan bli uten forsvarlig moderering (og hva enkelte kan finne på å ha ut av seg på nett).

Link to comment
Share on other sites

P.s. Poenget med tråden, vill jeg tro var å vise hvor galt ting kan bli uten forsvarlig moderering (og hva enkelte kan finne på å ha ut av seg på nett).

 

Det tror jeg de fleste kan tenke seg uten eksempler, hadde blitt utrivelig om alle skulle "vist" frem all idiotien de finner på nett her på forumet eller hva..

 

Jeg ser meg ferdig med dette, og for å ha det på det rene så har jeg ikke truet noen på livet, punktum.

Link to comment
Share on other sites

P.s. Poenget med tråden, vill jeg tro var å vise hvor galt ting kan bli uten forsvarlig moderering (og hva enkelte kan finne på å ha ut av seg på nett).

 

Det tror jeg de fleste kan tenke seg uten eksempler, hadde blitt utrivelig om alle skulle "vist" frem all idiotien de finner på nett her på forumet eller hva..

 

Jeg ser meg ferdig med dette, og for å ha det på det rene så har jeg ikke truet noen på livet, punktum.

Nei det kan jo være upassende å bli mint på hva man har skrevet. :wink:

Har vel heller ingen påstått (du var da slettes ikke alene i den tråden, enkelte må vel kunne kalles mentale tilfeller, men jeg regner med det er guttevalper uten begrep på rett og galt som skriver de værste sakene). Typisk at en av de som holdt tungen noenlunde rett, også er den som føler seg uthengt.

Link to comment
Share on other sites

Vi har nok alle sagt noe i en opphetet stund en gang i livet som vi angrer på, den tråden er nok en av de tingene jeg gjerne skulle hatt ugjort...men gjort er gjort og det må jeg stå for. Som jeg sa har jeg et litt mer avslappet forhold til saken nå... Du som sjauer med dachs, BRA INNLEGG! er nok ikke mange som lurer deg :roll:

Link to comment
Share on other sites

Vi har nok alle sagt noe i en opphetet stund en gang i livet som vi angrer på, den tråden er nok en av de tingene jeg gjerne skulle hatt ugjort...men gjort er gjort og det må jeg stå for. Som jeg sa har jeg et litt mer avslappet forhold til saken nå... Du som sjauer med dachs, BRA INNLEGG! er nok ikke mange som lurer deg :roll:

 

Ja, så ikke alderen på tråden. Men så lenge du har fått et roligere forhold te gaupejakt så får jeg trekke tilbake uttalelsen mot deg, men det var mye annet rart der inne da :D

Link to comment
Share on other sites

Koselig å høre at folk blir mer voksne og fornuftige etterhvert. Er iallefall håp for èn av guttevalpene :D .

 

Det jeg mente med tråden var vel egentlig å vise hvordan meninger og holdninger som fantes, og det til og med i skyttermiljøet. Og i tillegg få en til å se for seg reaksjonene om rovviltmotstandere hadde fantasert om jakt på rovviltforkjempere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...