Jump to content

Hente innvilgede søknader selv?


randomsalmon

Recommended Posts

Umulig å svare på.

Min erfaring er at våpenkontoret har gode rutiner for posthåndtering, så det er mulig du overvurderer dette problemet, eller har det veldig travelt. 1-2 dager etter innbetaling er det vanlig at søknaden ligger i postkassen her.

Nesten så det er risiko for at det tar lengre tid hvis du ber de avvike fra rutinene og håndtere din søknad annerledes. 

Link to comment
Share on other sites

25 minutter siden, psAico skrev:

1-2 dager etter innbetaling er det vanlig at søknaden ligger i postkassen her.

 

Jeg betalte en Tirsdag kveld og fikk søknaden i posten følgende mandag. Det var riktignok Oslo da.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, psAico said:

Umulig å svare på.

Min erfaring er at våpenkontoret har gode rutiner for posthåndtering, så det er mulig du overvurderer dette problemet, eller har det veldig travelt. 1-2 dager etter innbetaling er det vanlig at søknaden ligger i postkassen her.

Nesten så det er risiko for at det tar lengre tid hvis du ber de avvike fra rutinene og håndtere din søknad annerledes. 

 

Tanken var å hente papirene når man allikevel skulle forbi våpenkontoret og videre til området der man har hatt våpen liggende på depositum i 2,5 måned.

Hadde spart meg for 6 timer i bilen, men jeg får bare ta en tur til.

Link to comment
Share on other sites

Men du har tid til å kjøre 6 timer for å hente papirer?

 

Har ellers jobb langt over det som kalles 100% men likefullt tilgang til telefonapparat og tid til å ringe😃

 

Og nei, jeg mener ikke være frekk, jeg blir bare stadig forundret over hva folk spør om her inne, det bør være åpenbart at sjansen for at noen her kan svare rett på dette er svært nær 0. Eller?

 

Mvh grinete fyr på jobb langt borte fra finvær og sommer hjemme.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...