Jump to content

Ny boltarmkule til Blaser R93: Mottatt!


Skaubjønn

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en slik en http://blaserpro.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=2051&sid=9156cecc4c4ebf25626a90c185d3c1cb i svart til min R93. Kommert tilbake med inntrykk av hvordan dette fungerer når jeg har fått den.

Bent

Edit: Jeg kaller det boltarmkule, "bolt knob" på engelsk. Noen sier hevearmskule, men det er jo ikke hevearm på blaseren, som er en rettrekker... Kanskje jeg har laget et nytt ord? :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt en slik en http://blaserpro.com/forum/viewtopic.ph ... 47c17116c6 i svart til min R93. Kommert tilbake med inntrykk av hvordan dette fungerer når jeg har fått den.

Bent

Edit: Jeg kaller det boltarmkule, "bolt knob" på engelsk. Noen sier hevearmskule, men det er jo ikke hevearm på blaseren, som er en rettrekker... Kanskje jeg har laget et nytt ord?

 

Filen Du hänvisade till fungerar inte. Det står error.

Men är det knoppen som egentligen hör till LRS Tactical :?: Den har nämligen blivit väldigt populär i Sverige.

Link to comment
Share on other sites

Men Oddemann da! Det står jo kontaktinfo i tråden jeg har linket til! Og siden porto fra statene kommer på hele 5USD / 35 kroner er det jo ikke mye å spare på å handle i stort :wink:

Min Blaser var en Timber, glatt tre-etterligning. Jeg sendte den til A-tec og fikk den gummiert, men glemte å sende med hevearmskula. Så nå har jeg en tre-etterlignings-plastikk-kule, og sort stokk... Skal bli penere med den nye ja! Skal poste inntrykket mitt når den kommer.

Vent

Link to comment
Share on other sites

Det skal du få meg til å tro.... Har lekt med tanken på ei serratert aluminiumskule ( ikke nødvendigvis rund ) på offroaden min, men har ennå ikke lyktes å mobilisere nok vold til å få fjernet den gamle.

Du har sikert forsøkt det, men skriver det i tilfelle du ike har gjort det: Gi den et kontant kakk med gummihammeren slik at låselimet løsner, så går den nok opp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...