Jump to content

Belte IPSC production - anbefalinger 2018


Fighter

Recommended Posts

Skal begynne å kjøpe utstyr til å skyte IPSC production. Tenker å kjøpe belte først,da jeg enda er på "låne og prøve forskjellige våpen" stadiet. Hva er det beste kjøpet nå for tiden, og hvor kan dette kjøpes? Finnes det universal magasinholdere som er ok og fungerer/kan justeres for å passe forskjellige magasiner? Er det noen regler knyttet til magasinholdere man må passe på i production i tillegg til dette med plassering i forhold til hoftebeinet?

Link to comment
Share on other sites

Ganske fersk i IPSC selv jeg, så det er vanskelig å gi råd vedr. belte. Er fornøyd med mitt Ghost ultra rigid, men har ikke prøvd andre.

De gangene jeg har lånt våpen, så har det ikke vært noe problem å få lånt mag holdere også. Det finnes justerbare mag holdere, men tror det stort sett er litt mer kostbare modeller. Jeg har DAA race master, de kan justeres i alle bauer og kanter, men som sagt, det finnes jo billigere...

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker Double Alpha Belte, hylster (DAA - PDR PRO-II) og magholdere (DAA - RACE MASTER ALUMINUM MAG POUCH) og har ikke noe spesielt dårlig erfaringer med denne riggen. Bruker ikke klemskruen på hylster for å holde fast pistolen, men bruker istedenfor støv beskytter som holder pistolen på plass i hylsteret når man tasser rundt. Eneste feil på riggen har vært 3 metallplatene som man fester hylster og magholdere med som plutselig knakk. Lite med reservedeler på dette å oppdrive i kongeriket, men tok kontakt med DAA direkte og det lå erstatningsplater i postkassa noen dager etterpå free of charge. Knall service.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...