Jump to content

Ny rifle igjen..


Stihl Crazy

Recommended Posts

Eg går med tankar om da. Har nå sett på litt av kvart. Mest plastikk rifle til no siå da er vanligst hos forhandler, mauser m18, sauer 100 samt tikka t3x. Har cz no, grei den men tung. Men så såg eg den her og blei litt innteresert https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=119734624&fks=119734624 kan detta vera noke å sjå på eller er da lett å gå i baret for ein ukyndig. Ikkje at eg trur at selgar går inn for å lura meg då, men pleie alltid vera noken fallgruber. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja ser at ho har lagt ute på Finn ei stund ja.. men da finnes vel ikkje så mange mausara som da er gjort såpass mykje med vel? Men er vel som med så mykje ant kan eg tenka meg at med mindre det er ganske attraktive greie så må ein nesten gje da vekk for å bli kvitt da, og vanskelig å få pengane igjen som ein legg ut. I manges auge er da berre ein gammal mauser. Han konkurrere jo og med rifle som dei tre eg nevnte i forrige innlegg, sauer 100, tikka t3x og mauser M 18 og sjølv om dei er noke heilt anna så er dei jo nye til omtrent samme pris kjøpt av forhandlar. Sån ca pris som er fornuftigt/ edruelige å gje for noke sånt da selger opplyse ca 1000-1200 skot gjennom løpet, ombygd to gonger siste gong kappa på 54 cm og fluta rett gjengestigning i forhold til demparen eg har.

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, can skrev:

 - men da finnes vel ikkje så mange mausara som da er gjort såpass mykje med vel? -

 

Jo, det kan jeg love deg at det er! Denne ser riktignok ganske "velkomponert" ut, og arbeidet hos Rafdal er prima! Kassen er sikkert også sjekket grundig, før ombyggingen. Likevel er det en M/98 i bunnen, jeg kaller det gjerne "spikersuppe"-ombygging, andre snakker om å sminke en gris - .

 

Du nevner vekt. Du kan få et omtrent like lett våpen, ved å sette et lettere skjefte på CZ'en. Hvis du vil ha et virkelig lett våpen, så følg med om det skulle komme en Kimber på "Finn" eller andre salgsfora.

Link to comment
Share on other sites

Ok, begynne vel å skjønna tegninga no. Har tenkt på mi eigå og da der med ny stokk. Da som er er at eg var så dum å fekk løpet kappa å gjenga til under 50 cm når eg var heilt ny innen skyting. Viste ingen ting om utgangshastighet eller smell. Har jo lurt på å skyta med ho til eg er lei/utskote løp å få da skifta samt anna stokk. Aberet er at da blir mildest talt dyrt så derfor kjøpa eks vis denne her. Er jo både mauser, som eg er vant med, bygd av anerkjent børsemaker og relativt lett. Men er sikkert lurast å la vera sikkert styr med montasje og eg har 30 mm meina da var toms så følgde med her. I tillegg all usikerheita og utprøvingen med å kjøpa brukt rifla. Er ALLTID skjær i sjøen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Problemet med denne er at den ville vært en halvkilo lettere med en moderne kasse. Hatt en Remington model Seven hvor det var gjort samme jobb, men den landet på ca 2,3 kg. Slike tapsprosjekter florerer det av på Finn.no.

 

Tikka T3 er det null poeng å kjøpe brukt, da de fleste vil ha mer enn nypris for sine. En brukt Tikka ligger på ca samme pris som en brukt Sako 75, som kostet det dobbelte ny. Til 10.000 ville jeg sett på brukt S&L Classic, Sako 75 eller Browning X-bolt. Sjelden du går feil med noen av de.

Link to comment
Share on other sites

Takk for hjelpå msteiro og jegermeistern ser poenget,

 er vel ein grunn til at ho har lagt ei stund til salgs, einaste måtte vore viss eg fekk ho vesentligt billigare enn oppgitt pris men er vel kanskje lurast å styra klar. Da der med tikka har eg og oppdaga, nyare tikka er lite vits sannsynlegvis mykje skåte med og. Skal ha dei i bakhove brukttipsa, men trur kanskje at da blir ei ny sauer 100, mauser M18 eller tikka t3x. Fordelen med sistnevnte er vel at da går an å få ein del ettermarkedsdela sjølv om eg ikkje er så veldig opptatt av da så kan da jo vera greit.

Edited by can
Link to comment
Share on other sites

Ok trur ikkje eg har nevnt kaliberet men til storviltrifla blir da nok 6,5x55 siå eg er vant med da og har diesett samt komponenta til da. Er vel kanskje litt skeptisk til ammerikansk sjølv om eg har sjegla felt til ruger m 77 hawkey i 6.5x55 allbærsutgaven. Dei virka sjeldnare enn hønsetenne på bruktmarkedet og eg er skeptisk til presisjon der og, men med lading kanskje eg hadde funne noken kule som gjekk brukbart.

Link to comment
Share on other sites

 

Lure på om eg berre skal beholde CZ en som storviltrifla. Går veldig bra med 85 grains sierra varmint og enda bedre med 140 gr gameking. Fyrstnevnte pleie ligga på mellom 10- 20 mm,  den ladinga har eg prøvd ein del gonga. Gameking har eg ikkje prøvd sammling på men har sett at ho samle bra når eg har skutt inn geværet. Men prøvde ei sammling i dag, skikkelig støtta framme og bak. Skjevå er litt brukt før kan ein sei.

 

 

 

133F7F56-C7FA-4EA2-ADE9-43DC802B623D.jpeg

Edited by can
Link to comment
Share on other sites

Den børsa ser ikke ut til å skrike etter utskifting.... Tenk på alle pengene du sparer, når du bare bruker en klistrelapp når du har vært på banen!

Men jeg vet hvordan det er, når man kjenner det går litt tungt over lia, og fantaserer om at man ville sprette avgårde som en røyskatt bare børsa var 500g lettere. Men det har ikke sååå mye å si, stort sett. Vel så viktig at du stoler på våpenet når det skal skytes. 

Link to comment
Share on other sites

Hehe skal tenka på da med klistrelappen neste gong eg skal lappa! Spøk tilside går nok ikkje lika bra med alt men eg trenge egentlig berre 2 eller 3 kule trur eg iverfall, ei til trening ei til storviltjakt og muligens ei til kråka. Enig med deg anngåande da der med å stola på geværet og ammunisjonen, da er litt viktig for meg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...