Jump to content

Jaktdekken med GPS lomme til drever ?


Hare4

Recommended Posts

Er det noen som har tips til jaktdekken med GPS lomme på toppen. Skal brukes til jakt fra høsten, hunden fyller 1år til August 2018 og er en hanndrever. Søkte litt og fant bare erfaringer om dekken til dachs og typene joker for det meste.

 

Noen som kan komme med egne erfaringer av dekken med GPS lomme som er på markedet nå, ser en som heter Non stop for eksempel, kan den være noe :

 

https://www.hundeutstyr.no/products/nyhet-non-stop-protector-gps-vest-jaktdekken

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, Jeger'n skrev:

Bruker Jaktvision sin på mine basseter. Godt fornøyd. 

Takk, den var og noe og ta med i alternativene, ser det ikke er noe beskyttelse i front under, men det er kanskje ikke problem på en drever? :)

Link to comment
Share on other sites

Har brukt Bearskin sin vest (V2)  en sesong nå, og den virker i allefall solid. Passer de fleste hunder, har GPS-lomme på ryggen og muligheter for feste av kamera på siden. Solid stoff som virker veldig slitesterkt. 

Har brukt denne på div hunder og den funker bra, sitter godt. 


Har aldri trengt beskyttelse under på mine drever hannhunder, de siste åra har jeg derimot kun hatt tisper... 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt Jægerens GPS-dekken til min Beagle hannhund. Her revner sømmene etter første gangs bruk. Liker passformen, men kvaliteten er elendig. Har kjøpt den fra Non-Stop som du linker til. Ser OK ut men liker ikke plastklipsene samt at lomma til GPSen virker helt feil. Har droppet vest nå og bruker halsbånd som fungerer mye bedre mtp losindikator.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg har god erfaring med vesten som jeg linker til: https://www.jaktfall.no/produkt/jaktutstyr/hund/jaktvision-hundevest-gps-vest

2 jaktsesonger med mye og hard bruk av min drever hann. Ikke er den dyr heller og lite som henger seg fast i vesten. Har prøvd andre og dyrere fancy typer og ikke vært like fornød med dem som denne. Jeg kjøper en ny nå kun for å ha i reserve, og i tilfelle de slutter å produsere dem.

 

20161106_101651.jpg

jakta2016-1.jpg

jakta2016-4.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...